• lottis84

Maj 2008 fortsättning

Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.

• Svar på tråden Maj 2008 fortsättning
  • FruFA

Oj, är vi sent ute...
    Blir skitstressad av allt som skall fixas innan 10 maj... För att inte tala om att jag vill gå ner 15 kilo oxå...
    Har gett mig "godisförbud" till "Alla Hjärtans dag"

starchick skrev 2008-01-04 16:09:36 följande:
    Vi har skickat våra inbjudningar nu och vi gjorde dom själva i form av ett foto, bild finns i mitt galleri om nån e nyfiken nu väntar vi bara på att folk ska tacka ja också....bara 1 av 90 hittils som har hört av sej haha....
  • starchick

Ja jag tänkte bli av med 10 kg innan 31 maj....får väl se hur det går....gick sketabra innan julen(hade gått ner fr 66 till 64) men nu väger jag 68 ist haha
    Idag ska jag äta pizza och imorrn börjar mitt nya nyttigare liv hihi...

FruFA skrev 2008-01-04 16:11:20 följande:
    Oj, är vi sent ute...Blir skitstressad av allt som skall fixas innan 10 maj... För att inte tala om att jag vill gå ner 15 kilo oxå...Har gett mig "godisförbud" till "Alla Hjärtans dag"
  • starchick

Och jag tror inte ni är sent ute, det är jag som är tidig...orkade inte vänta mer + att vi har min släkt som bor en bit bort =)

• FruFA

Det är klart att du fixar det!!
    Jag är suppertaggad, vill inte prova bröllopsklänning innan jag gått ner 10 kg, och då är det brådis!!
    Har dock hittat min drömklänning, en Lily, men jag har inte kollat hur lång lev.tid det är.
    Skall ringa nästa vecka!

starchick skrev 2008-01-04 16:18:02 följande:
    Ja jag tänkte bli av med 10 kg innan 31 maj....får väl se hur det går....gick sketabra innan julen(hade gått ner fr 66 till 64) men nu väger jag 68 ist haha Idag ska jag äta pizza och imorrn börjar mitt nya nyttigare liv hihi...
  • Offis

Vad roligt att ni också ska dit Ja, den verkar vara helt underbar!!
    Vi åker också med Quatar Airways, men inte förrän den 9 juni, ca 3 veckor efter bröllopet (17 maj). Eftersom jag är student måste jag avsluta terminen först
    Hur ska ni bo? Vi valde Beach Bungalows, eftersom det passade budgeten bäst...

FruFA skrev 2007-12-31 19:17:46 följande:
    Vad kul att ni bokat resa! Älskar att resa!!Det är samma ö som vi skall till!Visst ser det underbart ut?!!Verkar sååå mysigt & romantiskt...!Vilket flygbolag åker ni med? Vilket datum? Vi kanske ses där? Vi åker med Qatar Airways från Arlanda den 12 maj...
  • FruFA

Ok, då har vi redan kommit hem när ni åker & ni har eran resa framför era...
    Vi åker två dagar efter bröllopet...
    Vi har bokat en "Beach Villa".

Offis skrev 2008-01-04 19:36:45 följande:
    Vad roligt att ni också ska dit Ja, den verkar vara helt underbar!!Vi åker också med Quatar Airways, men inte förrän den 9 juni, ca 3 veckor efter bröllopet (17 maj). Eftersom jag är student måste jag avsluta terminen förstHur ska ni bo? Vi valde Beach Bungalows, eftersom det passade budgeten bäst...
  • Mica o Krille

Idag har jag provat klänningar o denna blev jag bara så kär i!
    www.bonny.com/index.php&option=com_staticxt&staticfile=gowns.php?id=848&gline=1&start_page=36&featured=N

Åh!

• starchick

Jättefin,verkligen!!!!

Mica o Krille skrev 2008-01-05 18:00:01 följande:

Idag har jag provat klänningar o denna blev jag bara så kär i! www.bonny.com/index.phpÅh!
  • Odine

Jag blir snart galen, jag hittar verkligen inte någon klänning jag vill ha *snyft* Att det ska vara så svårt egentligen, känner mig lite lätt stressad över den saken men jag hoppas att det lösaer sig snart.

• FruFA

Samma här... Jag har inte ens varit inne i ngn brudbutik...

Odine skrev 2008-01-05 22:03:33 följande:
    Jag blir snart galen, jag hittar verkligen inte någon klänning jag vill ha *snyft* Att det ska vara så svårt egentligen, känner mig lite lätt stressad över den saken men jag hoppas att det lösaer sig snart.
Svar på tråden Maj 2008 fortsättning