• lottis84

Maj 2008 fortsättning

Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.

• Svar på tråden Maj 2008 fortsättning
  • RufsMaja

ja verkligen vissa dagar känner jag mig lugn, men vissa dagar går inte beskriva vilken panik jag känner..
    typ allt ska jag verkligen stå där inför massa folk..tänker om min klänning spricker..haha..
    Tänk om jag snubbla..

Tänk om jag inte hinner klart med allt.

Undrar om vi inte skulle kört på bröllop bara vi 2 på en strand ändå...

FruFA skrev 2008-01-06 13:37:23 följande:
    Ja, jag har oxå världens panik i bland... Det går upp & ner. Min värsta nojja är vikten just nu... Men det är en positiv sak med att stressa, jobba, renovera hus & planera bröllop - man hinner inte äta!
  • FruFA

Haha... Precis så känner jag oxå i bland!!
    Hade egentligen tänkt att åka i väg till Aruba & gifta oss bara vi....
    Men nu är det för sent att ändra sig !

RufsMaja skrev 2008-01-06 13:46:15 följande:
    ja verkligen vissa dagar känner jag mig lugn, men vissa dagar går inte beskriva vilken panik jag känner..typ allt ska jag verkligen stå där inför massa folk..tänker om min klänning spricker..haha..Tänk om jag snubbla..Tänk om jag inte hinner klart med allt.Undrar om vi inte skulle kört på bröllop bara vi 2 på en strand ändå...
  • Milliz81

Tänkte bara höra hur mycket pengar ni har lagt ner på era klänningar... Är rätt intressant... TYcker jag iallafall.. :)

• FruFA

Jag har en budget på 6000-7000 kr. Men jag har som sagt inte köpt ngn ännu.

Milliz81 skrev 2008-01-06 16:41:46 följande:
    Tänkte bara höra hur mycket pengar ni har lagt ner på era klänningar... Är rätt intressant... TYcker jag iallafall.. :)
  • le dauphin

Inbjudningskorten klara.
    "Ska bara" skriva ut adresser, köpa och sätta på frimärken och lägga dem på lådan

• lottis84

Min klänning kostade 3500, sen så har jag köpt underkjol och slöja som tillsammans gick på 1300. Inte nog med de så har jag köpt snygga underkläder, som min blivande inte har fått se än Är det förresten någon som har erfarenheter av stay-up strumpor? Har köpt både stay-up strumpor som man kan fästa i strumpebanden och stay-up strumpor som stnnar uppe. Vad rekomenderar ni med erfarenhet?

Idag blev vårt toastmasterpar klara, e så lycklig!

• MJ 2008

Idag har vi postat/delat ut våra inbjudningar! Det ska bli så skönt att inte behöva hålla det hemligt längre. :)

• Godisråttan

Weeeeehhhh mindre än 4 månader till 3 maj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Maj 2008 fortsättning