• Miss Blue

080823 - några fler kanske?

Fler än vi (det ANTAR jag) som valt det superba datumet 080823 för vigsel????
    Just nu måste jag vara lite hemlig eftersom bara närmsta familjen vet om det.....
    Kan väl avslöja att vi befinner oss i Södermanland och ska gifta oss i kyrkan med efterföljande fest i en sockenstuga (tokbilligt - 440kr för en hel helg!!!)

• Svar på tråden 080823 - några fler kanske?
  • johansdotter

Miss Blue skrev 2007-11-15 20:12:17 följande:

Yeeeeeeeeees!Var och provade klänningar ikväll och fick äntligen känna mig som en blivande brud!! Kolla mitt galleri, har tillfälligt lagt upp bilder...Den med rött broderi ska jag få titta på en likadan fast med mocca (brunt?) broderi - skulle nog passa bättre till min tilltänkta bukett med rosa+vita rosor....Kände mig jättefin - äntligen!!!
    GRATTIS!

Jättefint!

Vad roligt för dig!
  • Miss Blue

Har även bokat frisör/make idag. Kommer kosta 2300 kr för mig och mina två tärnor (4timmar har hon beräknat).
    Ännu en sak att stryka!!

• Miss Blue

Nu åker bilderna bort från galleriet!!

• jessj

Ännu en till som ska gifta sig 080823. Har bokat 3 kyrkor och en festlokal. Känns som om alla är lååååångt före.

• Miss Blue

Välkomna Persefone och jessj!!

jessj
    Bokat 3 kyrkor??????????????

• Miss Blue

puff puff
    Hur går det med planerandet alla ni brudar 080823?????

• Bröllop 2008

Bokade håruppsättning/smink och håruppsättning till mina tärnor idag!! Så skönt att ha det klart! Det blev på Larsson & Lange i Malmö!

• Persefone

Jotack, det går riktigt bra just nu, har faktiskt hittat min klänning! Tog en snabbrunda på stan på lunchen i förra veckan och slank in på Monsoon, som har en liten avdelning med enklare brudklänningar, och där hängde den ju! Precis som jag har tänkt mig, med empireskärning, pyttelitet släp och v-ringning! Satt som en smäck. Och jag fick den för motsvarande ca 2500 SEK (15% rabatt), eftersom där var en liten skada på blixtlåset, vilket jag lätt kan fixa själv. E så nöjd!

Så, Jessj, 3 kyrkor? Blir inte det lite stressigt? :)

• Hofsan

Försöker hitta en sångerska som kan sjunga i kyrkan. Inte det lättaste om man inte vill lägga ner hur mycket som helst.

• Miss Blue

Hofsan
    Jaa inte är det lätt...
    Jag känner verkligen INGEN som kan sjunga eller ens spela ett instrument...
    Skulle hemskt gärna vilja ha åtminstone någon som sjunger i kyrkan. Ev har min tärna en kompis som kanske kan ställa upp (en glad amatör), men vi vill såklart gärna höra henne sjunga först!!

Svar på tråden 080823 - några fler kanske?