• Miss Blue

080823 - några fler kanske?

Fler än vi (det ANTAR jag) som valt det superba datumet 080823 för vigsel????
    Just nu måste jag vara lite hemlig eftersom bara närmsta familjen vet om det.....
    Kan väl avslöja att vi befinner oss i Södermanland och ska gifta oss i kyrkan med efterföljande fest i en sockenstuga (tokbilligt - 440kr för en hel helg!!!)

• Svar på tråden 080823 - några fler kanske?
  • Mrs Van Derkamp

Ni gifter er på min födelsedag!Bra val!

• Celeste97

Nicolina, ska vi ha festen på samma ställe månntro? Eftersom jag inte hör hemma i den här datumtråden har jag lagt ett litet meddelande i din gästbok.
    Ursäkta alla andra, men jag puffar iaf upp den här tråden åt er!

• Bröllop 2008

Vi har tänkt skicka ut våra inbjudningar i Mars och ha OSA den 15 Juni.

• Miss Blue

Gäääsp...tänkte puffa upp tråden lite innan jag loggar ut

Hoppas det går bra med allas planerande, här är det lugna puckar...händer inte så mycket alls!?!

• nicolina2008

Inte här heller, ska se om jag hittar något fint papper till våra inbjudingskort idag...nu när det "bara" är ca 4-5 månder kvar innan vi tänkte skicka dem..

• Miss Blue

Yees!
    Nu har jag bokat frissa till mitt bröllop! Hon (+ en frisör till) ska även göra makeup på mig (och mina två tärnor.)
    Känns jättebra att ta den frisör som har klippt mig i flera års tid, färgat och haft sig och verkligen känner vad jag vill ha!
    Var och klippte mig idag och slog till med en bokning på en gång! Det var redan flera brudar som hade börjat boka så det kändes som det var lika bra, lite snopet om jag skulle väntat lite för länge och sen var hon uppbokad! Så det känns jätteskönt!
    Hur går det för er andra i planeringen????

• AnnaochHenrik

Låter bra att ha bokat frisör! Jag har drömt inte mindre än 3 gånger att jag inser på bröllopsdagen att jag glömt bort att boka frisör, så jag får gifta mig i hästsvans
    Tror inte alls att jag är besatt av vårt bröllop, hehe...
    För oss står det rätt stilla i planeringen just nu! har pysslat en del med inbjudningskorten, men annars händer det inte mycket. Jag ska upp till hemstaden på pappsens bröllop om ett par veckor, tänkte passa på att fixa lite då, när jag är på plats!

• johansdotter

Suck! *Skaffar sig glasögon*
    HÄR! var ni juh ;)

Vad roligt!
    Vi ska gifta oss kl 13:30 i vallentuna kyrka.

Hjälp! Har ni redan bokat frisör?
    Trodde det var för tidigt?

• AnnaochHenrik

johansdotter: Välkommen hit!
    Det där med frisör beror nog mycket på vem man ska boka hos. Han jag vill ska fixa till mig är ansedd som bäst i stan i den stad där jag gifter mig, så jag ska nog ta och boka en tid där så snart som möjligt... Vill klippa mig hos honom innan bara, så att jag ser att han förstår vad jag tycker är snygt och så... I en liten stad räcker det ju med en 4-5 bröllop på en dag, så är alla de duktigaste uppbokade. Är livrädd att jag ska boka för sent, och få nöja mig med någon som är "halvbra"...

• johansdotter

Tack tack =)

Kanske ska börja kika lite på det då...vill juh inte behöva åka mil för att få en hyfsad frisör på bröllopsdagen....

Svar på tråden 080823 - några fler kanske?