• Miss Blue

080823 - några fler kanske?

Fler än vi (det ANTAR jag) som valt det superba datumet 080823 för vigsel????
    Just nu måste jag vara lite hemlig eftersom bara närmsta familjen vet om det.....
    Kan väl avslöja att vi befinner oss i Södermanland och ska gifta oss i kyrkan med efterföljande fest i en sockenstuga (tokbilligt - 440kr för en hel helg!!!)

• Svar på tråden 080823 - några fler kanske?
  • CaCC

Nu har jag lagt lite bilder i mitt galleri på några klänningar och lite annat.
    Jag är sugen på att beställa en kinaklänning, hade vart så kul att ha sin alldeles egna klänning ju.

• Miss Blue

Hur många utav er är klara med era klänningar?
    Har ni hittat en eller har ni den hemma redan??

• AnnaochHenrik

Min klänning hänger hemma i klädkammaren... Jag är riktigt duktig, går faktiskt inte dit och klappar på den hela tiden
    Hittade helt rätt klänning, så då slog jag till och köpte den direkt! Det är ju en rätt bra motivation för att varken gå upp eller ner eller i vikt också, har man köpt klänningen redan nu får man ju se till att den ska passa i augusti också!

• Hofsan

Jag köpte min (Aspera 2008 modell) klänning i augusti. Den hänger hemma hos mamma o pappa.
    Jag är en sådan som aldrig går upp eller ner i vikt så jag behöver inte bry mig så värst att den inte skulle passa sen.
    Känns skönt att ha klänningen klar fast den ska justeras lite på längden mm.

• nicolina2008

Jag har provat lite klänningar men inte hittat någon än. Tänkte ge mig ut efter nyår Har planer på att gå på Bröllopsmässan i januari (på Grand) och hoppas även på att få lite tips där.

• Miss Blue

Ska kika på en imorgon (om jag hinner)den första i mitt bildgalleri (dålig bild)
    Sen i helgen ska vi till ställe nr3 och prova lite!
    Håll tummarna

• Miss Blue

Var och provade idag på lunchen!
    Kanonfin, kände mig jättenöjd
    Har lagt in en ny bild på klänningen, vad tycker ni???

• AnnaochHenrik

Miss Blue: Den är ju alldeles... alldeles underbar! Hur fin som helst! Har du bestämt dig för den?

• Miss Blue

Nja nästan faktiskt...
    Ska åka till en närliggande stad på lördag för att prova lite fler klänningar. Mest för att få en bekräftelse på att den här klänningen är helt rätt....
    Men man vet ju aldrig jag kanske hittar en annan på lördag????
    OM jag inte gör det så kommer jag nog att bestämma mig för den här
    Ja jag har beslutsångest.....he he
    Det kanske kommer att bli ännu värre om jag hittar en till på lördag som jag gillar...
    Jag återkommer om det!!!

• misssnuttan

hej! bra val av datum! Vi ska oxå gifta oss detta datum.
    Lycka till med allt!

Svar på tråden 080823 - några fler kanske?