• Fru Hennerdal

ÖREBRO-par (ny tråd)

Hej alla Örebroare!

Såg att den gamla tråden var avstäng för svar och öppnar därför denna istället.

Vi gifter oss den 31:a Maj 2008 i Tysslinge Kyrka.

Längtar!

Hur går det med er planering?

• Svar på tråden ÖREBRO-par (ny tråd)
  • Waersta

haha!

De var jättefina! Förstod att det tog lång tid.

• Jonna83

ja det är verkligen tur att det inte behövs så många.. ;)

• Waersta

Ja tack och lov att det är många som är i par. Jag har inte börjat med mina än.. tänkte ta och fixa save the date lapparna första.

Jonna83 skrev 2007-10-03 14:57:08 följande:
    ja det är verkligen tur att det inte behövs så många.. ;)
  • Jonna83

ja va är det egentligen? Är det sånt man skickar ut långt innan inbjudningarna?

• Fru Hennerdal
    Waersta skrev 2007-10-03 13:58:57 följande:
    Vem valde ni?Min bror är frilansande fotograf och så har en kompis som också jobbar som fotograf, så de ska få fota oss under dagen. En följer med mig på morgonen och en följer med Gunnar. Fru Hennerdal skrev 2007-10-03 13:44:21 följande:
    Vi har valt Atelje Wasa, delvis på svärmors inrådan. Eftersom de bjuder på bilderna tyckte vi att det inte var mer än rätt att de fick välja fotograf. Wasa tar ju dessutom så mycket fina bilder.
  • Fru Hennerdal
    Jonna83 skrev 2007-10-03 14:27:38 följande:
    Nu har jag äntligen lyckat få ihop två hela inbjudnignskort!! Tog "bara" drygt en vecka. Tur jag började i tid.. Det där som är i hjärtanen är krossat glas som åker runt löst i hjärtanen iaf, om det är nån som undrar ;)
    De var verkligen superfina, jag är jätteimponerad!
  • Jonna83

Åh tack ;) Vad glad jag blir!

• Waersta

Ja.. save the date är kort du skickar innan inbjudan, till de som du verkligen inte vill vara utan, så de bokar bröllopet innan inbjudan går ut.
    Vi ska göra magneter med kort på oss och en text där det står att vi ska gifta oss men att inbjudan kommer. De kommer skickas samtidigt som julkorten och inbjudan i mars kanske?

Jonna83 skrev 2007-10-03 15:15:25 följande:
    ja va är det egentligen? Är det sånt man skickar ut långt innan inbjudningarna?
  • Waersta

De är jätteduktiga på Wasa, jag har tagit kort där sen jag var liten.

Fru Hennerdal skrev 2007-10-03 15:16:12 följande:

Vi har valt Atelje Wasa, delvis på svärmors inrådan. Eftersom de bjuder på bilderna tyckte vi att det inte var mer än rätt att de fick välja fotograf. Wasa tar ju dessutom så mycket fina bilder.
  • generalskan

Jag är också från örebro, men jag vet inte om vi ska gifta oss i örebro min tillkommande bor i eskilstuna, vi ska gifta oss under 2008. har inte planerat datum än. ska flytta till eskilstuna nu i november.

Svar på tråden ÖREBRO-par (ny tråd)