ÖREBRO-par (ny tråd)
Hej alla Örebroare!
Såg att den gamla tråden var avstäng för svar och öppnar därför denna istället.
Vi gifter oss den 31:a Maj 2008 i Tysslinge Kyrka.
Längtar!
Hur går det med er planering?
Hej alla Örebroare!
Såg att den gamla tråden var avstäng för svar och öppnar därför denna istället.
Vi gifter oss den 31:a Maj 2008 i Tysslinge Kyrka.
Längtar!
Hur går det med er planering?
Du hann svara före jag hann fråga
Jag ska beställa 3 förpackningar.. Vi är ca 65 stycken. Men jag ahr inte tänkt att ge bort den utan den ska ligga mer som tilltugg på borden.
Jag ska beställa två förpackningar med silver och med rosa.
Kul idé det där med att lägga dem sådär som tilltugg på borden
Ja, jag hinner bestämma mig senare...det är ju några månader kvar till bröllopet.
Det blir så lätt rörigt i mitt huvud med all planering kring bröllop, examensarbete,och husletande på samma gång
Man hinner inte bara bestämma sig.. man hinner ändra sig också.
HannaMagnus
Vi letar i utkanterna av Kumla, på landet. Det här huset vi tittade på igår låg i Västra Öja, typ mitt emellan kumla, hallsberg o fjugesta. Ååh.. vill ha hus nuuu...
Det är så skönt med hus.. vi har bott i vårat i 3,5år nu och tiden bara rinner iväg.
ja jag förstår det.. vi är båda från landet o vantrivs i lägenheten :/ Varför ska det vara så DYRT med hus?!?!
Här i Östansjö är det inte alls dyrt. Supermysigt och trevligt ställe att bo på.
Hoho igen!
Nä Waersta, inte Hässleberg, i närheten av Ahlsell, Bromsaregatan, nära till Östansjö alltså Vi har ju ganska nyligen flyttat till den här lägenheten och trivs bra, hade tänkt att bo här ett tag, men "bonuskillarnas" mamma drog till Östansjö (av alla ställen *flinar*) och vi inser att det är bökigt att inte bo i samma kommun då vi har dem varannan vecka...
Har talat med mäklaren idag och sagt att vi tar det!! Nu måste vi bara sälja lägenhet också, hoppas hoppas att det går vägen!
Jonna; Västra Öja...har för mig att jag sett det på hemnet, måste kolla...
Japp, det är dyrt med hus men vi kommer att bo billigare i huset än vad vi gör nu, så det känns ju ganska bra... Får ju mycket mer för pengarna dessutom!
Jonna; Nu har jag kollat huset, det ser ju supermysigt ut! Så skulle jag också vilja bo, men det funkar inte riktigt för oss...tyvärr! Vad är det som inte känns bra med huset?