• Fru Hennerdal

ÖREBRO-par (ny tråd)

Hej alla Örebroare!

Såg att den gamla tråden var avstäng för svar och öppnar därför denna istället.

Vi gifter oss den 31:a Maj 2008 i Tysslinge Kyrka.

Längtar!

Hur går det med er planering?

• Svar på tråden ÖREBRO-par (ny tråd)
  • Waersta

Shit! 10.000:- då skulle våran budget spricka. Jag ska ringa fotograf idag och kolla..

Fru Hennerdal skrev 2007-10-19 09:31:59 följande:

Vi får vår fotograf betald av svärföräldrarna, deras bröllopspresent. Så skönt, för det går på ca. 10 000kr!Jag ska få mitt hår fixat på Trash på Fredsgatan i Örebro.
  • Waersta

Tjohoo! Våran fotograf är nästan bokad.. ska dit i november och träffa honom. Jan. Det kommer nog bli ca 3000:- för honom, då ingår porträtt fotografering, fotografering under vigseln + bilder på skiva.

De priserna jag fick var 950:-/timme.

• Jonna83

Waersta

Vilken fotograf var det? För den vi ska ha kostade exakt lika mycket... JM foto?

• Jonna83

okej, ja det var ju han vi bokade ;) tyckte han verkade jättebra. Bra pris oxå!

• Waersta

Priset är verkligen toppen! Hade velat haft Kristina på Va fint Foto, men hon hade semester då.. och on rekomenderade Jan, så han får det bli. Därimot så ska Kristina ta mina SecretBox bilder.

• Jonna83

åh..såna skulle jag oxå vilja göra... när ska du göra dom? och vad kostar sånt?

• Waersta

2000:- ungefär, just nu kostar det 1500:- men efter nyår ska hon göra lite ändringar så man har chansen att välja lite mer.. lite fler olika paket eller hur tusan hon sa.

Hon är suverän! Hon redigerar bilderna och man får dem i en box, tror det är 8st kort.

• Waersta

Jag ringde "min syrra å jag" idag och kollade med dem, de hade inte bestämt hur de skulle ha med semester och grejer.. så då ringde jag Ragnar, där jobbar en tjej från Hallsberg, men vet inte om hon och jag passar bra ihop faktiskt..

Jag skulle vilja hitta en toppen frisör som kanske fixar lite bubbel och frukt på morgonen ( ) en tjej som är lie annorlunda.. med lite annat tänk. Jag vill inte ha några vanliga romantiska lockar, men ändå vackert. Visst låter det som en lätt uppgift?

• Jonna83

Är det någon som hört något om Salong Goa här i Kumla? Det jag har hört är att de ska vara jättebra, speciellt en tjej där men jag vet ju inte.. Skulle vilja ha hår o smink bokat o klart!
    Och hur mycket får man räkna med när det gäller hår o smink? Om man ska ha löshår isatt o sådär..Nån som kollat upp priser mer än vad jag gjort?

Svar på tråden ÖREBRO-par (ny tråd)