• Summer08

Fler som äter nutrilett?

Hej!
    Tänkte höra om de är fler som äter nutrilett just nu?
    Själv är jag inne på en intensiv kur och började med de i söndags, har nu gått ner 3 kg, men de är ju som sagt mest vätska.
    Vore kul om de är flera som "nuttrar" och få höra hur de går för er!=)

• Svar på tråden Fler som äter nutrilett?
  • valkyriana

Hej!
    Nu har jag som sagt totalskippat shakerna som jag sa och bytt ut mot:
    barer från naturdiet och nutrilett
    potatis/purjolökssoppa från alevo (eller vad det hette)
    sparrissoppa från naturdiet

Jag äter 4 av dessa per dag samt några morötter eller gurka
    +2 liter vatten

hade inte kunnat fortsätta med shakerna. Igår fick jag inte i mig mer än totalt tre påsar. Inte bra.
    Nu med denna nya menyn känner jag mig peppad till 1000 att fortsätta!

• brud2009

Valkyriana
    Kul för dig. Själv så har jag inga som helst problem med att dricka shakerna. Det enda är att de tar slut så fort, skulle lätt kunna dricka dubbla mängden, känner inte att jag blir mätt. Men det är väl så det ska vara:)

• valkyriana

jag blev hur mätt som helst faktist. Jag var (ÄR) bara sugen på goa saker.
    By the way. En 7 bitars sushi med soppa innehåller ca 300 kcal= mkt bra mat!

• Snowsee

Barerna är bra goda! Brukar dricka 2 chokladshake och äta 2 barer/ dag. Varierar lite mellan Naturdiet, Nutrilett och Allevó (?) när det gäller barerna. Favoriterna är :

Naturdiet: Karamell eller Kanel, Choklad funkar också.
    Allveó: Mörk choklad
    Nutrilett: Äpple/kanel tror jag den heter.

I morgon ska jag nog prova Naturdiets Sparrissoppa.

• valkyriana

ha ha! Nej jag tycker den är god faktist. Jag kör den snabbt med mixern. Men det är klart - allt är ju relativt... Fick jag välja mellan den och ett gäng räkor i i aioli... Fick jag välja mellan den och nästan vad som hellst skulle det bli det andra.

• valkyriana

ha ha Du får berätta hur det smakade - tabasco antagligen- hur kan det rimligen ha kvar någon annan smak

• Snowsee

Min rapport efter en vecka på ren kur:

Snowsee:
    Startvikt 29/9: 60,6 kg
    Aktuell vikt: 57,6 kg
    Minskning: 3 kg

Målvikt: 55 kg
    Midjemått 29/9: 71 cm
    Aktuellt midjemått: 68 cm
    Minskning: 3 cm

Jag har alltså tappat 3 kg och 3 cm sen i lördags så jag är nöjd. Nu bryter jag dock den rena kuren eftersom vi ska på kryssning med trerättersmiddag, frukostbuffé och lunchbuffé. Kommer lämna det dåliga samvetet hemma men ta med lite sunt förnuft.

Vet ju att jag kommer gå upp en del, förmodligen mest vätska men kör ren kur på måndag igen. Är så peppad att nå målet nu!

Hur går det för er andra?

• valkyriana

Hej
    Här går det fint
    sedan i måndags är det
    -1,5kg
    -1,5 cm

Det går ju långsammare nu, men det var väntat.
    Nästa vecka börar jag äta ett kolhydratsnålt mål mat om dagen och trappar upp träningen.

• valkyriana

Bra jobbat! Och ha det underbart på kryssningen!

• Summer08

Hallå allihopa!
    Jag starta tråden men skriver minst...pinsamt=)
    Den första tiden skrevs de inte så mkt och sen glömde jag bort tråden...skyller på att jag har fullt upp med twinsen
    ne skämt och sido, ska skärpa mej=)
    Har ätit nutrilett sen jag starta tråden...men har haft en del fuskdagar...har inte vägt mej på ett tag, men återkommer med resultat på söndag(min vägningsdag) ska måtta då också

Roligt att se era resultat! Bra jobbat!=)

Svar på tråden Fler som äter nutrilett?