• Mubii

Jag hade tänkt fria...

Hej alla, jag har aldrig varit här förut, men nu ser det ut som att det kanske blir ett tag. Grejen är att jag har tänkt fria den 29/2. Har hört någonstans att det bara är då tjejer får fria och även om jag inte brukar vara skrockfull, så är det ju ett bra och speciellt datum och inte så uppenbart som alla-hjärtans-dag.
    Ringar håller jag på att jobba på, min bästa väninna är guldsmed, men vad jag behöver massa idéer till är själva frieriet. Jag jobbar på Öresundsbron och han i Köpenhamn, som inredningssnickare...

Hjälp mig komma på något bra, eller berätta hur ni friade/blev friade till själva...

Ha det gott!

• Svar på tråden Jag hade tänkt fria...
  • Ceasara

JWMN; Grattis, när går bröllopet av stapeln?

Vippan O: bra idé faktiskt. Skall fundera på det om inget frieri trillar in innan årsskiftet

• Mubii

JWMN: Grattis!!
    Vippan O: Tack för länken, där finns ju jättemycket fint! Nu ska ju min kompis göra våra ringar, men till andra tillfällen är den ju super!

Själv går jag och småmisstänker att han kanske kommer fria nu när vi är på hotellet... han har börjat prata lite om när vi träffades och hur mysigt det var och så... och när jag lite trevande tog upp det men nämnda kompis, så sa hon: "Ja... man vet ju aldrig" och sen bytte hon ämne

Det är väl så att jag är helt frierinojig i skallen och ser det överallt... men...

• tågjäntan

Mubii
    Tänk om han friar på 3-årsdagen =).

Lycka till i vilket fall!

• Ceasara

Du måste ju berätta hur det blir. Vad spännande....

• mrssundgren

Ceasara: Nopp än är vi ej gifta....men i november den 17/11 Hihi!

Längtar!

• Ceasara

Mrssundgren: förstår att det är spännande. Hur länge har ni planerat bröllopet?

• Mubii

Jag lovar att berätta vad som hände... eller inte hände
    Men hur som helst så vill jag göra det där albumet i alla fall, om inte annat kan han få det i alla-hjärtans-dag-present. Just nu sitter jag mest och nojar över hur jag ska hinna. Första helgen jag har som är obokad är den andra helgen i december!! Och man ska ju hinna med jul och julklappar också... *stressad*

Jaja... det får väl ordna sig
    Hur går det för dig då mrssundgren? Vad spännande, det är ju så snart! Och vinterbröllop, vad mysigt!!!

• mrssundgren

Ceasara: sen i sommras.....juli för att vara exakt!

• Ceasara
    Mubii skrev 2007-10-11 15:28:09 följande:
    Själv går jag och småmisstänker att han kanske kommer fria nu när vi är på hotellet... han har börjat prata lite om när vi träffades och hur mysigt det var och så...
    Lycka till i helgen. Hoppas det blir ett frieri. Hör av dig när du kommer tillbaks. Kommer att sitta här i förväntan. Helgen låter ju kul i vilket fall. Känner ju att jag verkligen vill detta för dig. Håller tummarna.
  • mct

Hej!

Jag hade också tänkt att fria till min sambo men han han före..

Svar på tråden Jag hade tänkt fria...