1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Jag är verkligen frusen av mig. Hur fina bilder blir det om man spänner sig... Ja, det här med vädret kan tyckas som en bagatell, men ändå...Önskar nu att vi hade valt augusti ändå...eller inte..äh, det ordnar sig!
Haha, vad skönt att ingen annan heller förutsett vädret.. Jag har en sjal i värsta fall, men helst skulle jag nog vilja ha min fina röda kappa. Även om det inte alls kommer matcha. Jag var på provsminkning nyss och jag ska ha LILA smink. Det låter skitfult, men det var jättefiiint, till och med det lila läppstiftet
Hmmm, kompletterar listan med något litet att äta och dricka precis innan vigseln. Vi tänkte ta typ Sprite och en banan, bara så man inte svimmar eller något sånt dumt :)
Ringa hotellet ja, bra att ni påminde mig.
Nu kommer inte jag kanske komma tillbaka hit igen förrän efter bröllopet. Mina svärföräldrar kommer att komma hit om några timmar och stannar sedan till dagen efter bröllopet. Kanske lyckas jag snika till mig lite dator tid på kvällarna, men det kommer definitivt inte bli lika mycket häng här som det har varit innan iallafall
Kommer jag inte tillbaka vill jag önskar er alla en jättefin bröllopsdag! Hoppas att ni alla kommer tillbaka med bilder och berättelser så att jag får veta hur det gått för er!
Lycka till och stooora kramar från rosenlarv
Tack det samma Rosenlarv!
Lycka till Rosenlarv!
Rosenlarv: Tack och lycka till själv! Ni får säkert en underbar dag!!!!
Rosenlarv
jäj! lycka till.. kommer bli så underbart för oss alla.. ta väl hand om svärisarna..
hihi, min sambo ringde precis å berättade att han beställt ny mail, visitkort å sånt på jobbet å jag fattade inte varför.. mohahaha.. han ska ju byta efternamn han
Ölandstok: Mysigt!!!!
Jag gör som Rosenlarv och passar på att önska er alla både grattis och lycka till!
Jag drar iväg hem till föräldrarna ikväll, så från och med nu blir det bröllopsplanerande på heltid. Dock utan tillgång till internet...
Hoppas att ni får underbara dagar och att vädret är på vår sida på lördag! Det ska bli spännande att få höra era berättelser efteråt.
Kram kram!!!