• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • Rosenlarv

Haha, är det bara jag som fortfarande lever i fönekelse och inte har förstått att det är tre dagar kvar?

Nu ska jag iväg på sminkkonsult. Vi hörs senare allihopa.

Förresten, Ölandstok, vad tråkigt med graveringen, men ja, det viktigaste är ju att ni fått ringarna! en himla tur!

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    hihi.. ja det roliga var att det står datum i ringarna, men inga namn.. så kan det vara..

jag gick på sminkkonsultation för å lära mig sminka hemma, sotade ögon.. å köpte med mig lite smink hem ju.. haha jag har övat nu å jag är verkligen kass.. ser ut som nån jäkla fågelskrämma.. suck.. skulle betalt för en sminkning på bodyshop istället.. men men, vad gör man.. jag har ju iofs glasögon så dom tar bort mkt av ögonsminket så jag överlever nog ändå..

vi har i alla fall fått till vår dans nu.. vi valsar i 1 min sedan bryter vi av å dansar en dans från fresh prince i bel air.. hihi å sen när den är över så har vi lagt till ett jubel med applådattack.. lagom kaxigt ;)

• Cornelia-07

Men hjälp vad kallt det är! Måste ha "päls" mellan fotograferingarna...?? Jag trodde det skulle vara sommar fortf. Har ni nåt fint att svepa in er i om det bli för kallt? Jag har inte tänkt på det.

• FruÖlandstok

Cornelia-07
    nee.. jag insåg det imorse när jag öppnande dörren till uteplatsen så kaninerna kunde skutta ut.. iii va kallt det var så dörren fick inte vara öppen..

men va fasen ska man ha på sig.. jag hinner inte åka å leta upp nått.. har hittat en jättefin men den kostar 900kr å det har jag inte råd med..

• Sweetpea

Men om det bara handlar om att hålla värmen under fotograferingen kan ni väl ta vilken jacka som helst. Eller?

• MSW

Ölandstok: Det var någon som skulle ha rummet natten innan, annars kunde vi fått tillgång till det från kl 12.. Men det enda vi vill är juh egentligen lämna in en väska med grejer som vi behöver ha där.. Så om det är städningen som tar tid kan de juh städa under hela eftermiddagen, om vi bara får lämna vår väska.. Så det borde gå att lösa, men jag har inte hört något sen jag förklarade dilemmat.. Så vi får se hur det går.. GÅr juh annars att be någon annan checka in som sagt..

• MSW

Rosenlarv: Min förnekelse var i går.. :) Idag känns det som att tiden inte räcker till till alla smågrejer som behövs fixas nu de sista dagarna, så idag är jag ganska nervös.. Pratade med min tärna en stund nu, vilket fick det hela att kännas ännu närmare och nervösare... :( :D

• FruÖlandstok

Sweetpea
    nja.. vi ska troligtvis har vigesln utomhus så är det kallt vill man gärna ha något fint till :) men vi får se hur det blir..

MSW
    brukar man inte få lämna väskan i typ receptionen annars? det har jag gjort massvis av gånger.. ja jag håller tummen.. är det nån gång man ska få lite extra service så är det ju verkligen när man är nygift *tycka*

• Louise14

Min förnekelse anda har nog tagit slut, för nu lever jag i ett ständigt pirr och oroande!!!! Hur skall detta gå? Mitt största bekymmer just nu är dock hur vil brukar skall lyckas hålla oss varma? Mellan fototagningarna kan man ju ha jacka på sig, men hu rmycket komme man inte att frysa utanför kyrkan och vid skålen vid herrgården? Och stackars alla gäster som köpt sommarklänningar som de ska vara fina i..... Well, shit happens!

Oh, här börjar vi få koll på läget, känns skönt. Mest orolig över vad man skall glömma. Skall vi skriva en lista på vad man skall ha med sig hemifrån?

Klänning
    Skor
    Strumpor ( för den som använder det)
    Underkläder
    Underklänning
    Smycken (lämnar ansvaret för ringen till
    M2B)
    Blommor till håret
    Smink
    KLäder till dagen efter
    Necessär
    Nattkläder???????
    Sjal
    Skjorta att ha hos frisören så att man inte skall dra något över huvudet när man byter om.

Vad har jag glömt?

• FruÖlandstok

jag är fortfarande förvånad över att jag är förvånad över att det är kallt.. när vi bestämde datumet så räknad vi med ganska kallt väder.. å nu har det kommit som en överraskning.. men det blir nog jättebra.. :)

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)