1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Rosenlarv
jo har jag har problem med att få ett bra flyt på det.. det är en blandning av pop-rock-dansband- eurodisco.. för å få variation.. men jag antar att folk inte dansar direkt när dansgolvet öppnar så då kör vi nog på lite udda musik som sen får gå över till mer naturell musik..
Här börjar det nog ordna upp sig rätt bra! Mycket är fixat nu, och mestadels små inköp kvar, men är ju ledig torsdagen och fredagen, så de passar ju perfekt till sådant.
Dock måste vi öva, öva ,öva ,öva in våran brudvals,,, har ju fått koreografi och allt.
Låten vi dansar till är " you´re my no 1" med Enrique Iglesas med någon tjej.
Jag har inte tänkt på det innan, men vad tror ni om vädret på lördag?
Pappa ringde nyss och sa att det skulle ösregna i Stockholm, men jag kan inte se några såna prognoser på SMHI?? Har ni paraply vid fotograferingen om det regnar?
Prognoserna varierar. Det ska komma ett regnområde in över landet västerifrån, troligast under natten till lördag enligt SVT. Enligt SMHI på Radio Stockholm nyss skulle det bli soligt på lördag och mulnande framåt kvällen - kanske räknar de med att regnet kommer fram då. Vi får hålla tummarna för att regnet antingen är snabbt, och regnar av sig till lördag eftermiddag, eller långsamt och inte kommer fram förrän till kvällen, tidigast.
Puh, nu har jag lugnat ner mig lite...Alla tårtbottnar är klara och jag ska bara göra en pannacotta till. I eftermiddag ska vi träffa vigselförrättaren.
Vår spellista är nog 9-10 timmar lång, jag försökte rensa, men det finns ju så mycket bra musik! Dansen blir en tryckare.
Louise 14: Coolt med koreografi, är den avancerad?
Cornelia-07: Vädret är mitt största bekymmer, det kommer nog att regna här i Göteborg också. Och vi vill ha vigseln utomhus. Jag har kollat prognoser på www.vaderlek.se
Fluffbullarna: Kom ihåg att prognosen är väldigt osäker såhär långt i förväg! Men visst, det är bra att förbereda sig på en plan B. Jag vill mest ha sol för att allting känns lite festligare då.
Sweetpea: Jo, jag vet. Och i vilket fall kan man ju inte ändra på vädret, så det är ingen idé att oroa sig för det. Vi får ha en plan B och regnar det så regnar det. Men visst känsn allt festligare med sol!
Fluffbullarna: Nej, inte alls, typ vart snurrar och så skall vara, men det känns skönt att inte bara ströva runt lite planlöst. Att man har något att hålla sig till. Ser säkert bra ut.
min M2B sade igår att det skuklle bli 15 grader och sol på lördag. Spelar mig ingen roll om solen inte skiner, bara det inte regnar..... Vore tråkigt då. Lägger genast sordin på stämmingen då...
Bläää... jag börjar bli sjuk! Har inte tid, har tusen saker att göra. Och imorgon kommer svärföräldrarna, 2 systrar och en liten bebis som ska sova hos oss till bröllopet är över.. kuuul...
Rosenlarv: Du är inte ensam om att känna dig lite småkrasslig. Jag tror det är omöjligt att hålla sig helt frisk när man bröllpsplanerar...
Vi måste tänka på att hinna vila upp oss innan lördag. Det är viktigare än små detaljer. Jag har t.ex. skippat några små dekorationer som varken gör till eller från. Andas...