• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • FruÖlandstok

Rosenlarv
    hihi.. låter som en trevlig möhippa.. å jaa.. man får råvägra pinsamma saker.. ;)

• Fröken smultron

Åh, vad roligt det var att läsa om din möhippa, Rosenlarv! Vilken härlig dag! Det är bara att gratulera dig till härliga vänner.

• brud 070901

blev hippad i helgen..

hade en så rolig dag och natt, kunde inte haft en bättre hippa!!

vilka vänner jag har!

• FruÖlandstok

jag sliter snart mitt hår över musiken.. trodde int det skulle vara så här svårt..

fick iaf meddelande från min älsklings jobb nu.. haha verkade som om hela gänget ville komma å hämta honom så jag får finfrämmat sen så det är nog bäst jag städar lite..

• Louise14

Oh, vad spännande! Här händer det grejer minsann. Folk hippas och sexas hit och dit! Hur var det på din hippa då 070901?

Jag har jättesvårt att koncentrera mig på jobbet och får knappt något gjort alls... har dock massor att göra inna ledigheten. Men ,me n, får sitta sent idag..ooups ,går ju inte, skall ju dansa 17,00. Synd.... ( hihi)

• brud 070901

Louise14 : skriver lite kortfattat

stormade in i huset.
    drack champange
    klä ut mig till tingeling
    spex på stan
    spa mys
    underbar middag
    drinkar
    mer champange
    nattklubb
    dans
    mer champange
    För full!!
    Pojkvänn hämtar/släpar hem sin "tingeling"
    bakfull

glad över mina fantastiska vänner!!!

• Louise14

070901: Låter som en underbar dag/natt!!

Oh, nu har jag äntligen fått sett min vigselring och jag vill ha den NU!! Men istället blev jag ju av med förlovningsringen också... skall putsat. Tråkigt. KÄnner mig lite naken.

• Rosenlarv

Fröken smultron
    Hihi, tack.

Ölandstok
    Visst får man! De verkade bli lite sura först, men sedan ansträngde jag mig otroligt mycket på de uppdragen jag väl gjorde och då blev de glada

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    hur ska ni göra med musiken på kvällen? jag sitter å har fått ihop låtar för 5 timmar, men nu kan jag verkligen inte komma fram till hur jag ska lägga upp det..

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)