1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Och just det, bilder kan ni se på www.rosenlarv.bilddagboken.se
Rosenlarv
hihi.. låter som en trevlig möhippa.. å jaa.. man får råvägra pinsamma saker.. ;)
Åh, vad roligt det var att läsa om din möhippa, Rosenlarv! Vilken härlig dag! Det är bara att gratulera dig till härliga vänner.
blev hippad i helgen..
hade en så rolig dag och natt, kunde inte haft en bättre hippa!!
vilka vänner jag har!
jag sliter snart mitt hår över musiken.. trodde int det skulle vara så här svårt..
fick iaf meddelande från min älsklings jobb nu.. haha verkade som om hela gänget ville komma å hämta honom så jag får finfrämmat sen så det är nog bäst jag städar lite..
Oh, vad spännande! Här händer det grejer minsann. Folk hippas och sexas hit och dit! Hur var det på din hippa då 070901?
Jag har jättesvårt att koncentrera mig på jobbet och får knappt något gjort alls... har dock massor att göra inna ledigheten. Men ,me n, får sitta sent idag..ooups ,går ju inte, skall ju dansa 17,00. Synd.... ( hihi)
Louise14 : skriver lite kortfattat
stormade in i huset.
drack champange
klä ut mig till tingeling
spex på stan
spa mys
underbar middag
drinkar
mer champange
nattklubb
dans
mer champange
För full!!
Pojkvänn hämtar/släpar hem sin "tingeling"
bakfull
glad över mina fantastiska vänner!!!
070901: Låter som en underbar dag/natt!!
Oh, nu har jag äntligen fått sett min vigselring och jag vill ha den NU!! Men istället blev jag ju av med förlovningsringen också... skall putsat. Tråkigt. KÄnner mig lite naken.
Fröken smultron
Hihi, tack.
Ölandstok
Visst får man! De verkade bli lite sura först, men sedan ansträngde jag mig otroligt mycket på de uppdragen jag väl gjorde och då blev de glada
Rosenlarv
hur ska ni göra med musiken på kvällen? jag sitter å har fått ihop låtar för 5 timmar, men nu kan jag verkligen inte komma fram till hur jag ska lägga upp det..