• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • Louise14

5 timmar? Orkar ni dansa så länge?

Impad av att du får ihop så mycket musik Ölandstok.

Börjar ni känna att ni får grepp och saker och ting nu tjejer?

• FruÖlandstok

Louise14
    hehe.. ne jag räknar inte med å dansa i fem timmar.. musiken ska på vid 22-tiden så jag tror 3-4 räcker.. men jag vill inte chansa på att den ska ta slut ;) discogolvet kommer stå på hela kvällen så..

hm, jag tror det börjar greppa.. mest saker som ska köpas in nu.. å det kan vi ändå inte göra förrän vi åker upp på onsdag.. så det blir tuffa dagar där innan.. fast igår tog vi faktiskt beslutet att unna oss en hotellnatt trots allt.. så nu har vi faktiskt bokat hotell :)

• Louise14

Ölandstok: det har ni gjort rätt i! Man gifter sig bara en gång! SJälv har jag lite problem att fundera ut vad jag och min väninna skall sysselsätta oss med på herrgården dagen innan bröllopet? Hon är med som moraliskt stöd, coh min M2B är hemma. Hade ju planerat att dricka lite vin och så, men jag kan ju itne. En långpromenad om vädret tillåter, men sedan då? Några förslag?

• FruÖlandstok

Louise14
    hm.. jag är så dålig på sånt.. har ni hela dagen för er själv där eller ska det fixas å donas en massa innan.. det går inte fixa dit nån SPA-typ som kan göra nått gött.. eller varför inte anordna en egen personlig chokladprovning.. å sen frossa i bröllopsfilmer ahh.. jag har så fullt upp dagarna innan att jag kanske kan lämna över lite till dig annars

• Louise14

Ja, jo, visst, fast itne skall du väl sitta med planering och bröllopssaker kvällen innan? Jag har blivit tillsagd att bara njuta då, så det skall jag försöka med. Choklad våger jag inte pga risken för efterföljande akne som kan behaga dyka upp dagen efter...

Vi har bara kvällen, fr 18 typ... Mamma fixar allt dagen efter sedan när jag är hos frissan.

• FruÖlandstok

Louise14
    vi får se hur mkt det blir men vi får inte vår festlokal förrän vid femtiden på kvällen så då ska det dukas å forslas dit massa saker så vi får väl se hur lång tid det tar.. men jag räknar till åttatiden minst å sen kommer vi vara helt döda å falla i sängen så :)

• Fluffbullarna

*sitter hopkrupen och vaggar fram och tillbaka*
    Jag är så stressad, vi har fortfarande massor kvar att göra!

• Nettanspettan

Förra veckan hade jag lite panik och förstod inte hur vi skulle hinna med allt men hela helgen har vi varit hemma och pysslat och fixat och nu känns det lugnt. Har gjort klart placeringskorten och vikt alla servietter så att det bara är att lägga ut dem på borden.

Fluffbullarna: Var inte rädd för att delegera till familj och släkt. Vi ville först göra allt själva men till sist kände vi oss tvungna till att få hjälp. En enorm lättnad att få lite avlastning så att man hinner njuta lite av förberedelserna.

• FruÖlandstok

hm.. typiskt.. läste precis i tidningen att kaninpesten härjar i hela kalmar.. känns ju jätteroligt att ta med mina två älsklingar hem under bröllopet.. vi som hade tänkte lite semester för djuren å hoppas runt i mammas trädgård... nu kommer jag oroa mig för det också..

• Rosenlarv

Ölandstok
    Vi har ungefär 3 timmar musik, två skivor med lugn musik och ungefär två med lite mer fart i. Sedan har vi planerat att ta med skivor som de är också. Och så ska vi ju visa smithsdvd också...

Hur har du svårt att få ihop det på för vis?

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)