• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • FruÖlandstok

fattar verkligen inte varför jag är mobbad å itne får se rosenlarvs bilder..

• Fluffbullarna

Ölandstok: Vad händer, kommer du bara till startsidan i bilddagboken? I så fall kan du söka på rosenlarv så kommer du till hennes sida.

• Rosenlarv

Fluffbullarna
    Såpbubblemaskin, gud vilken bra idé! Jag har läst att såpbubblor kan lämna fläckar på klänningen dock, har ni kollat upp så att det är bra såpa?

• Fröken smultron

Kunde inte heller se Rosenlarvs bilder först, men sedan fungerade det fint! Måste nog tyvärr erkänna att det i mitt fall berodde enbart på mig själv och att jag inte riktigt kunde komma överens med datorn...

Rosenlarv,
    Jag hade blivit överlycklig om jag hade fått små mintgodisar i mitt placeringskort. Tänk så gott att ha efter maten när man är lite sötsugen!

• FruÖlandstok

hej å välkommen tillbaka till jorden ditt ufo ! Ja jisse, tror jag blivit puckad nu när jag ska bli brud ;) hjärncellerna börjar flyga.. har nu sett det.. hihi blev jättefin ju Rosenlarv.. så i mitt fall berodde det också enbart på mig.. shit.. jag som är datornörd å allt *skämmas*

Fluffbullarna.. jag vill också ha såpbubblemaskin.. låter jättespännande..

• Louise14

Hej, vad ni har varit flitiga med att skriva i helgen!! Själv blev jag hippad i lördags jag också, och är fortfarande väldigt trött därefter! Är hårt att hålla igång en hel dag när man är tjock om magen! I vilket fall som helst, så hade jag en underbar dag och jag är superglad över att så många ( 12st ) ville dela denna dag med mig!

Allra mest tyckte jag om att de hade bokat in en tid hos en jätteduktig fotograf som tog både lättklädda " mammabilder" och lite tuffare bilder med kläder på, samt porträtt bilder!! Perfekt, där kom min mans födelsedagspresent in också! Behöver jag inte stressa över den!!

Hur har ni andra nyhippade haft det?

12 dgr kvar.

• Rosenlarv

Nu sitter jag här igeeen.

Vad roligt att ni tyckte om placeringskortshållarna (och att alla kunde se bilderna till slut ) det lugnar ner mig lite. Inte världens bästa bild och inte världens bästa handstil, som sagt var det ju bara ett provex, men något sådant blir det ju iallafall.

Själv har jag ännu inte blivit hippad.. tror att det blir precis innan bröllopet, i värsta stressen. Men det är sådant man får ta, hihi.

• Rosenlarv

Förresten, såhär seg är jag: beställde tårtan och tid för klippkonsultation idag!

• Fröken smultron

Louise14,
    Vilken rolig möhippe-aktivitet; fotografering! Häftigt! Stod alla tjejerna och tittade på när du tog kort? Usch, jag hade haft svårt att posera inför en massa kompisar...

Rosenlarv,
    Äsch, det är ju gott om tid kvar. 12 dagar

Vi gjorde placeringskort i helgen. Blev helt ok faktiskt. Vi gjorde kort som på något sätta ska fästas på glasen. Vi har dock inte riktigt funderat ut hur. Ståltråd? Klädnypa? Klister? Hmmm... Tål att tänkas på.

• FruÖlandstok

woho.. jag har snart fyrkantiga ögon.. sitter å fixar musik till festen så jag har suttit här i flera timmar nu..

så ringde mamma precis som fått ett aggressivt utbrott på kocken så nu har hon kontakta en cateringfirma för det hele istället.. typ alla hade fullt men hon hade lyckats övertala ett ställe att laga maten.. vi behöver ju ingen serveringspersonal å så.. så vi får se hur det blir.. jag var väl iofs beredd på det så jag är inte så chockad.. ;) fast det blev ju dyrare.. men mamma hjälper till å betala å jag pratade med pappa igår å han kunde också hjälpa till så..

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)