• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • Rosenlarv

Äsch. Jag kommer nog på någon lösning. Jag ska försöka få min blivande att förstå att de flesta nog vill dricka lite mer än vin till maten och att ingen kommer gå över några gränser. Slutklagat

• Louise14

Ja, det är inte roligt när man har delade meningar kring festen. Var lite nervös över att våran fest också skulle spåra ut, så då tog vi bort gratis sprit, så nu får gästerna istället betala själva för drickat, vilket jag tror kommer påverka promillehalten lite. Sedan har vi en sådan sen vigsel, vilket försenar allting, så vi kanske itne är klara med kaffet förrän närme 11 och då är det inte många timmar kvar ( typ 2) innan jag om min man nog troligtvis komemr att gå coh knyta oss ,... Musiken håller på till 2.

Igår gjorde jag någont som jag tyckte underlättade en del, och det var att jg skrev en lista på alla sysslor som skall göras, men delade upp det på de resterande 2 veckorna och helst t o m på dgr Detta gjorde att man inte blev så stressad över allt som skall fixas utan bara en eller två uppgifter per dag...

Ett tips, fast ni verkar ha full koll härinne så ni har säkert ett bättre upplägg.

11 dgr kvar......jisses, vad händer med det här året?

• FruÖlandstok

ja jisses vad tiden går fort..

jag tänkte på det med festen.. vi ska stanna kvar sist å plocka iordning det som behövs (städar gör dom som vi hyra av dagen efter).. men jag är rädd att festen håller på för länge.. hur gör ni.. slutar ni bara spela till slut? till längre än två känns inte så jätteroligt att hålla igång.. jag brukar själv aldrig orka det..

• Fröken smultron

Vi tänkte nog försöka bryta festen vid två, även om den är igång. Vill hellre att festen slutar när den är som roligast än att den blir seg och långdragen.

Om toastmastrarna tycker att det är läge att bryta ännu tidigare så får de göra det. Vi kommer nog ha ätit färdigt och dra igång dansen vid halv elva, så det blir ju ganska lång tid.

• Louise14

Vi får inte ha musiken igång längre än till 2 så vi har inget val, en ajg tror nog att det är lagom. Som ni säger så skall man ju sluta när man har som roligast. Sedan får vi sitta kvar hu rlängre vi vill men musiken och baren stängs vid 2.

• Rosenlarv

Herregud, ELVA dagar kvar var det, ja..

• FruÖlandstok

*leva i förnekelse*

• Rosenlarv

Ölandstok
    Hihi, men det börjar bli svårt nu, eller hur.. Jag börjar få hjääääälpkänsla

• Rosenlarv

Förövrigt vet jag inte hur länge vår fest ska hålla på. Vi har långväga gäster som sover i festlokalen, så de kanske fortsätter dansa hela natten Jag och min man (man! snart är man fruuu! ) ger oss nog av vid 12, halv 1 iallafall. Jag är verkligen inte en människa som orkar festa länge, tyvärr

• Louise14

Jag brukar kunna hålla på hela natten lång tidigare, men nu är jag så himla trött hela tiden, så jag tror att vi kommer orka hålla på till 1 som längst. Hade jag inte varit gravid så hade jag nog tyckt det varit tråkigt att lämna när festen fortfarande är igång, men har liksom blivit van nu.

Är det någon mer än jag som har hemsida inför bröllopet? Här är våran om någon vill se

louiseochandreas.weddingannouncer.com

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)