1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
vi har också hemsida..
www.pahlsson.st (är dock en weddingannoncer-sida)
ja det blir spännande å se vad som händer med festen.. fast dom flesta av våra gäster bor 3mil bort så dom vill nog inte åka hem fööör sent.. *hoppas* ;)
Men hörni brudar, vad himla söta ni var båda två! Ni kommer vara jättefina brudar!
Vi har ingen bröllopssida. Hade värsta planerna om en bröllopsblogg, men det blev inte så. Dock har jag samlat lite länkar till tidningsartiklar och liknande, det kanske kan vara kul?
www.lidkopingsnytt.nu/_00article/2071.asp
www.sr.se/cgi-bin/p1/program/artikel.asp&ProgramID=1012&artikel=1434965
www.sr.se/cgi-bin/varmland/program/index.asp&ProgramID=54
www.tv4.se/tv4/lokaltv/newsbill.aspx
www.theweddingsinger.se/14
www.nwt.se/ArticlePages/200706/20/20070620221006_390/20070620221006_390.dbp.asp
Ölandstok
Jag äälskar era inbjudningskort, så himla söta!
Nu har vi träffat fotografen, är bara hemma för att hämta lite grejer. Strax ska vi iväg till ett skolkök och baka alla våra pajer till buffén. Pust!
Vår hemsida är: www.nugiftervioss.net :)
Rosenlarv
ska bli sååå spännande å ser hur ditt bröllop blir.. hoppas nån filmar det så man får se ;)
såg faktiskt weddingsinger i helgen.. hihi, den är så fin den filmen.. jag som inte ens gillar Adam Sandler..
Louise14
ditt bröllop verkar bli sååå fint om man kollar på bilderna på sidan..
å tjejer.. snart är vi FRUar!!!!!!!!!!
Ölandstok
Ja, visst är det en söt film. Adam Sandler är tyvärr en av mina nördiga hemligheter, jag älskar alla hans filmer
Fluffbullarna
Jättefin sida, mycket välgjord!
Åå, jag har fått värsta idéen till festen! Det finns en liten övervåning som är jättemysig i vår lokal, och där finns det också en tv. Vi tänkte att vi kunde ha dans där (ja, min sambo verkar vara mer inne på dansen nu, bränden skivor igår ) och spela the smiths dvds! Mer 80tal än så blir det ju inte
När det är annan dans tänkte vi att vi kunde ha 80talsfilmer på tvn, som t ex pretty in pink och liknande
Ih, vad kul att se era hemsidor!!!
Har varit och handlat massa material som jag behöver för att färdigställa omslagen till vigselprogrammen och festprogrammen idag... det närmar sig! Vid fyra skall min mamma komma hit med pappersprover till palceringskorten! Jag vill gifta mig nu!
jag vet inte om det är ett omen.. nu ringde dom från hembygdsgården å sa att vi inte fick komma förrän 16,00-16,30 eftersom det var en begravning innan.. GAH! blir man trött eller blir man trött? Vi fattade som att vi bokade in oss från 12,00 eftersom vi betalar extra för det men det är klart dom väljer å boka in en begravning först eftersom då får dom ju in 1000kr på det å sen 500kr för oss för att vi vill ha den tidigare.. jag som tänkte ta det lungt på kvällen.. suck..
vad är det mer nu som kan krångla när maten, ringarna å lokalen krånglar? min m2b?