1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Helt okej ju. och en grad varmare än mig
Jag hoppas hoppas hoppas också att det inte regnar
Ja det lät bra, fast den orten jag kollade på som var närmst där jag bor ligger ut med havet.. Så det kan nog skilja en del ändå.. Well, prognosen är juh inte så säker ännu ändå.. Men kommer from nu hålla koll på vädret.. ;)
jaaa, precis min mening.. vem ska diska.. visserligen har vi en sådan där superdiskmaskin som tar 10min å diska i men ändå.. plus att det inte känns helt bekvämt att använda festlokalens glas efter middagen..
hm.. vårt väder här nere ser också ut som nått liknande.. men det närmaste jag kunde kolla var min hemort å vi ska vara 8 mil uppåt i landet så det kan ju skilja rejält.. jag hoppas på uppehåll men inte sååå varmt.. :)
Jag har också delvis molnligt, men det skall väl ordna sig? Våran fotograf säger att det blir bäst bilder om solen INTE Är framme... annars kisar alla.. och skuggorna blir tydligen felvisande. Men ,men.
Usch, har inte alls fått mycket avbockat på listan, coh idag är jag alldeles matt. Vill bara gråta... men hoppas det blir bättre snart.
Nu ni, idag blir det hippa för mig! Har fått ett kuvert med intruktioner om att vara på ett cafe 16.45. Jag ska vara mött och glad, ha oömma kläder och vara beredd på en lång kväll. Iih, vad spännande!
För oss ska vädret vara 11-15 och dimma :( Men bara det inte regnar är jag glad.
Fluffbullarna: Iih, vad kul!!! Hur skall du kunna hålla dig enda tills dess?
Ja, det undrar jag med. Fick kuvertet kl 00.01 inatt så nu har jag haft svårt att sova hela natten.
Va????? Fick du det var din M2B?
Jag börjar bli nervös, nu är det inte många dgr kvar vi har att fixa på!!!! Hjälp, en helg kvar bara, coh jag har fullt upp tills på söndagen!!!
Fast, jag vet att jag för en tag sedan önskade att jag skulle ha mkt att göra inna bröllopet så att tiden går fort, men nu ångrar jag mig bittert.
Ja, han var tydligen invigd i en del av planerna.
Vi har också massor att göra. Så jag får försöka sysselsätta mig tills det är dags att åka in till stan.