• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • Louise14

Ölandstok: Oj, vilken häftig klänning! Skall se om jag kan få till en bild på min klänning.. lyckas inte, får inte en länk från sidan.. märkligt.

• FruÖlandstok

ibland funnkar det å länka om man har ursprungssidan där bilden länkas ifrån (om det är många bilder) å sen högerklickar man å väljer öppna länk i nytt fönster.. då brukar man få upp rätt länk.. om det inte är flash (ogillar flash starkt)

• FruÖlandstok

vissa sidor är så dumma.. vart ligger den å vad heter den? kan leta upp den på egen hand..

• FruÖlandstok

antar att den ligger under brudklädsel iofs :)

• Rosenlarv

Ölandstok
    Ääälskar din klänning! Funderar på att köpa och använda vid andra tillfällen än bröllopet till och med

Louise14
    Vilken av klänningarna under brudklädsel är det?

Jag har som sagt ingen bild på min klänning än.. ska dit och prova om en vecka typ, då ska jag banne mig inte glömma kameran!

• Rosenlarv

Fröken smultron
    Klänningen är i ganska enkel modell, med pärlor på nederkanten och på övre delen av klänningen. låångt skäp och mycket vidd

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    jag är tokigt sugen på å köpa massa andra klänningar från daddyos' men det får bli när/om jag får jobb i framtiden.. finns så mkt fint där..

• Rosenlarv

jaaa, eller hur! älskar du också klänningar? Jag är typ ett traderafreak

• Louise14

Den heter brudklänning med kort ärm.. hi hi 3:e på övesta raden.

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)