• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • MSW

Bride2be: De som har den manliga personen på vänstra sidan kanske inte bryr sig om etiketten eller nått kanske? För det är väl egentligen inga 'riktiga' regler utan ettikettsregler??
    Alltså, det är bara min helt egna teori, hurvida det är så vet jag inte..

• Fluffbullarna

Ölandstok: Fy vad dåligt av kocken! Själv börjar vi bli oroliga för om våran solist tänker hoppa av, jag får inte tag på honom.

Rosenlarv: Det ska bli så kul att ser era bilder sen!

• MSW

Vi gick igenom igår (först jag och tärnan och sen jag och m2b) vad vi ska komma ihåg och så from nu tills vi stupar isäng efter bröllopet.. Vi skev dessutom lite listor vad vi vill ha ut av värdpar och toastpar och så, så vi ska försöka få ihop en träff med dom också på måndagen veckan innan bröllopet.. FAN TJEJER, DET BÖRJAR BLI NÄRA!!!!! :D
    Men det kändes igår när vi gick igenom allt att vi har det underganska bra koll!

• MSW

lämnade förövrigt in förlovningsringarna påputsning igår.. *känns tomt på fingret nu*

• Louise14

Inte många dagar kvar nu.... snart har vi passerat 2 veckors gränsen!!

• Fröken smultron

Nej, nu är det verkligen inte många dagar. Känns helt sjukt pirrigt, roligt och spännande! Och alldeles alldeles underbart!!!

För tillfället känner vi att vi har läget hyfsat under kontroll, vilket är väldigt skönt. Men om jag får fundera lite på det så ska jag säkert lyckas hitta 100 saker att stirra upp mig för!

• Fröken smultron

bride2be!!!
    Tack för mirakelmedicinen. Känns mycket bättre idag!

• Fröken smultron

Rosenlarv,
    Vad härligt att höra att allt gick så bra med produktionsteamet. Och att klänningen är så fin. Vad har du valt för klänning?

• Louise14

Ja, vad har ni för klänningar allihopa? Jag har ju en mammaklänning, så det är inte så kul...... fast den är fin ändå. Någon som har bilder på sin?

• FruÖlandstok

jag har en bild.. fast inte med mig i den
    www.daddyos.com/retro/722.html

fast underkjolen står ut mkt mer än vad den gör på bilden.. å sen har jag en svart bolero till också..

jag vill också ser er andra :) jag hoppas man får se lite bilder från allas bröllop sen.. ska bli såå spännande..

ett tips är att om ni gör er bordsplacering i pappersform så lägg den otillgänglig för eventuella kaniner.. vi hade gjort en jättebra igår å så lyckades lillkanin rycka ner pappret från soffbordet å åt upp dom på platserna längst ut.. men jag tror jag kan köra uteslutningsmetoden på dom.. ;)

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)