• lotta49

Karlskoga/Degerforsbrudar Del 3

Hejsan alla tjejer! Såg att vår tråd nr 2 var avstängd, det har varit vääldigt tyst här inne.

Så...jag öppnar en ny för jag vill såå gärna veta hur det går för er alla!

• Svar på tråden Karlskoga/Degerforsbrudar Del 3
  • Ansu

väskan har jag varit på men inte på Wedins, tack för tipset, får ta en sväng dit på lunchen får vi se. HOppas,hoppas.. Finns inte riktigt tid med en tur till Örebro eller Karlstad den här veckan.

• Ansu

Hej Tjejer,
    Nu har jag lyckats fixa ett konto, men fick justera det lite för att få det att funka så jag heter nu Ansu01 istället för Ansu.

Ja i lördags var det då dags för vår stora dag. Och det blev en helt underbar underbar underbar dag. Från kl 0700 på morgonen till kl 02.30 när vi stupade i säng så var dagen helt otroligt härlig.
    Kl 0900 var jag och dottern till frisören och fixade håret, klockan 13.00 så kryssade vi oss fram med bilen till fotografen i Filipstad,det var Oxhälja marken i Filipstad, så det var ett intressant företag att ta sig fram, men det gick bra. Efter fotograering i ateljen åkte vi till Bjurbäckens slussar och fotade lite där.

När det var klart var klockan 15 och det var en halvtimme kvar till vigseln skulle börja, så vi åkte sakta till Lungsund och kom dit prick 15.30.
    Vigseln var jättefin, jag kan mycket varmt rekommendera vår präst Gunnel Blomgren hon är helt fantastisk!!

När vi kom ut på kyrktrappan så började det tyvärr regna lite, så Cadillacen som skulle ta oss till fest fick cabba upp. Sen var det fest hela kvällen lång och det var verkligen jättekul. Med¨många fina tal och roliga spex.

På torsdag bär det av till Kreta med 16 st av bröllopsgästerna så det är bara att börja packa nu.

Allt känns sååå härligt just nu.

Kram

• viktualia

åååå grattis Ansu! Skoj skoj!

(för att få ordning på nicket får du gå tillbaka till BTs startsida och logga in enligt punkt 2 där)

• Ansu

Japp nu tror jag att jag fått till det med nicket. Tack viktualia.

• Ansu

Fotografen ringde nyss och berättade att han framkallat korten så vi kan hämta dem imorgon. Jippi! det ska bli spännande.

• viktualia

här!

mitt i ångest av "snart ska jag köra upp för körkortet" och "kära nån vi har lagt bud på ett hus".... *gaaaaaah*

• Ansu

...aaa.. härligt när det händer lite Vad är det för hus ni lagt bud på ?

• Ansu

Viktualia: Hur gick namnbytet till när du gifte dig. Jag tänker på idhandlingar, och namnbyte hos banken osv. Sker det automatiskt eller ska man göra det själv ?

• Ansu

Det är jättefint !!! Spännande hoppas det går bra. Väldigt fin utsikt och det verkar vara lagom stor trädgård.

• viktualia

jaa det är galet spännande, men man får leva i spänningen ett tag... jag lär rapportera här hur det går...

Bruden Ringman såg jag i tidningen förresten, de skulle visst bygga nytt hus.

• Ansu

Hej tänkte bara säga Bye bye tjejer. Kommer nog inte att vara inne här så mycket i framtiden.

Ha det så bra!

• viktualia

Är det nån mer Kga/Dfs-brud i görningen eller ska vi låta den här tråden somna in?!?!

Svar på tråden Karlskoga/Degerforsbrudar Del 3