Karlskoga/Degerforsbrudar Del 3
Hejsan alla tjejer! Såg att vår tråd nr 2 var avstängd, det har varit vääldigt tyst här inne.
Så...jag öppnar en ny för jag vill såå gärna veta hur det går för er alla!
Hejsan alla tjejer! Såg att vår tråd nr 2 var avstängd, det har varit vääldigt tyst här inne.
Så...jag öppnar en ny för jag vill såå gärna veta hur det går för er alla!
Hej hej!
Efter att ha brottats med min hemsida så inser jag att jag blir galen. Har nu länkat påvår hemsida till 2 foroalbum som finns på min facebook. Gå gärna in och kolla. Länkarna ligger på första sidan.
andersochkarolina.weddingannouncer.com
Hej snäckan80: Jättefina bilder, vad härligt bröllop vid stranden, Ni var jätte vackra allihop.
Snäckan80: Guud va fina ni var! Så glad för er skull att ni kunde vara på stranden.
Kände igen några från korten, har verkligen inte sett en del på länge så det var kul!
Själv närmar sig bröllopet nu med stormsteg och jag bara hoppas att det blir bra väder.
Ok, man kanske kan glömma 25 grader varmt och sol men BARA DET INTE REGNAR!
Snäckan80: vad kul att man får se några man känner igen:) jag gick på Risbergska å vi hade teater ihop, sarah å marina var oxå med. Vi var ju fyra tjejer från dfs som pendlade till örebro, medan ni gick på karro så gick vi på risbergska. Jag gifter mig om oj oj då 5 dar å nerverna är i full gång, många som avbokar i sista sekund...lite trist men men...Ja jag håller med alla andra; vilket fint bröllop ni hade!!
Kram Michaela
Hej hej,
1 1/2 vecka kvar till bröllopet.
Sonen har fått en allergisk reaktion på sitt penicillin och är prickig och sårig över hela kroppen. Ska till vårdcentralen i eftermiddag. Känns lite tungt just nu.
Veckan efter bröllopet åker vi till Kreta och det skulle vara jättetråkigt om sonen inte kan få bada hur mycket han vill. Deppig just nu
Dessutom gick tvättmaskinen sönder igår. Vad blir det härnäst ?
Har varit iväg med sonen till läkaren nu och fått ny medicin, nu är det bara att hålla tummarna.
Hej Ansu!
Ja, jag håller verkligen tummarna för att allt kommer att bli bra till ert bröllop.
Här går det nu i ett hela tiden, har knappt tid att sitta här.
Håller på att göra bröllopstårtor för fullt och printa festprogram, PUH!!
Hej tjejer! Nu är jag äntligen Fru!
Hade en helt underbar dag i går med massor med god mat, underbara gäster, en helt otrolig vigsel och en massa tårar och glada skratt.
Kommer att lägga in vår saga på hemsidan tillsammans med bilder så fort vi får dem så får ni se hur vi hade det!
Lycka till alla ni andra och hoppas att ni får en lika härlig dag som vi hade!
Lotta49: ååh vad härligt det låter. Jag ser framemot att få så era bilder.
För vår del så är det dags på lördag, så nu är det mesta klart, väntar bara på att det ska bli lördag nu istort sett.
Verkar dock bli kyligt till helgen, någon som vet var man kan köpa en varm sjal typ kasmirsjal här i stan?
Ansu - kolla på Väskan på Torget, Wedins på Kappahl och hmmm klädaffärerna kan ju ha sjalar också. Jag brukar hitta mina sjalar på Indiska, men då får man ju ta sig iväg från Kga.