• lotta49

    Karlskoga/Degerforsbrudar Del 3

    Hejsan alla tjejer! Såg att vår tråd nr 2 var avstängd, det har varit vääldigt tyst här inne.

    Så...jag öppnar en ny för jag vill såå gärna veta hur det går för er alla!

  • Svar på tråden Karlskoga/Degerforsbrudar Del 3
  • Ansu

    Viktualia: Vilket bra tips!! Knöt ni remsorna eller tjepade ni dem?

  • Ansu

    Har fått lite vibbar att det kanske blir möhippa ikväll.

    En tjej i stallet råkade nog försäga igår.. hon undrade om det skulle bli kul ikväll.. vaddå sa jag? Sen kom hon på sig själv och vände och gick utan att säga ngt. Jag stod där som ett fån tills det gick upp ett litet ljus, så jag undrar jag....
    Försökte luska lite hemma igår kväll, genom att fråga om jag skulle sluta jobbet lite tidigare så vi kunde ta båten ut till sommarstugan. Men min m2b hade såååå mycket att göra idag så han tyckte att vi skulle åka på lördag istället.

    Huu.. jag lite nervös... gillar inte sånt här.. ville helst slippa bli hippad..

  • lotta49

    lugn, bara lugn. Du kommer säkert att få det superkul, jag gillade inte heller tanken på att bli hippad men hade hur kul som helst!

    Du måste berätta sen vad ni gjorde!

  • Ansu

    Hej hej, japp det blev det, och det var jätte jätte kul !!!

    Jag blev kidnappad i fredagskväll och så bar det av till stallet där 10 st kompisar mött upp. Det blev först en ridtur och sedan mat,vin, prat, skratt och fnitter. Sååå kuuuul!!

  • snäckan80

    Hej tjejer!

    Jo då nu är man fru Törnqvist. Väntar på att få alla bilder men så fort dom kommer så ska jag lägg ain dom på hemsidan och länka den här så ni får se.
    Vi hade en fantstisk dag och tur med vädret så vi kunde vara på stranden som vi ville. Ska försöka klura ut hur man får in video på hemsidan för vi har fått ett litet klipp.
    Det var helt fantastiskt och lite är faktiskt som en dimma. Allt gick så himla fort. Jag hann inte bi nervös förrän precis sekunderna innan och sen gick det över.
    Har precis kommit hem från bröllopsresan som gick till Praianoo som är en liten stad på Amalfikusten.

    Är rätt så sliten nu då det varit en lång resdag men jag ska skriva mer imorgon!

    Kram på er allihop

  • Ansu

    Snäckan 80: Grattis !! Härligt!! Ser verkligen framemot att få se bilderna.

    Själv var jag hos frissan och gjorde provhåruppsättning igår. Det kändes jättebra, jag tror det blir fint. Vi gjorde lite ljusa slingor fram i "luggen" oxå.
    Sen igår kväll komma mamma över och hjälpte mig justera det sista på klänningen, axelbanden har varit lite långa men nu sitter den perfekt.
    Vad gjorde man utan sin mor ????

  • lotta49

    Grattis Snäckan80! Vad roligt för er att ni hade tur med vädret så att allting blev som ni ville.

    Själv går jag nästan och väntar på att det ska bli den 25:de, nu är det bara småsaker kvar att göra för oss sen är det BRÖLLOP!

    Ansu: Roligt att du blev hippad! Och kul att det blev lyckat!

Svar på tråden Karlskoga/Degerforsbrudar Del 3