• them2b

försats

Jag är nyfiken...

Vad tycker ni tjejer om försatsen? Smaken, konsistensen o.s.v...Är det sexigt om en kille har mycket försats?

Ni som inte gillar den....på vilket sätt finner ni den motbjudande?

• Svar på tråden försats
  • Brudgum 2008

"oftast så är orgasm och utlösning i ett och samma upplevelsepaket, men det är fullt möjligt att få utlösning utan någon skön känsla, och tvärtom att få en skön orgasm utan sädesuttömning."

Det kan dock krävas lite träning för detta.

Du kan även läsa i boken "Vägen till orgasm" (tror att den heter så). Bra läsning för både killar och tjejer.

• Misery

jag finner det lite skrämmande att det tydligen finns vuxna människor som tror att utlösning och orgasm är samma sak.

• Brudgum 2008

>>>Misery
    Oj, jsg tycker inte alls det är skrämmande... Sex är fortfarande ett laddat ämne för många. Kanske inte lika mycket för oss som är födda på 70 och 80-talet. Men snackar med sina mor eller farföräldrar så förstår man verkligen att det inte är något man snackat speciellt mycket om. Fråga tex någon tjej i din egen ålder hur många timmar varje månad man har chans att bli gravid, eller hur lång tid en sp*rmie lever... Jag menar frågor som kanske du och jag tycker är helt naturliga, kanske många andra har svårt att prata om.

• Misery

jo, iof, kanske för folk några generationer över oss, men i vår ålder?

• Brudgum 2008

Ja det kan verka lite kostigt... Men det beror nog lite på vilket umgänge man har, vart man bor osv...

• Misery

...om inte annat så är det ju ännu en stolt stund för sexualunderving i sverige.

• Brudgum 2008

Ja så kan man nog se det också. Titta bara på alla som hänger kvar här flera år efter de har gift sig...

• Misery

nu hängde jag inte med alls?

• Brudgum 2008

Jag menade nog egentligen att forumet (BT) fyller en viktig funktion för många som har frågor både innan och efter bröllopet.

• i´m in love

Anton:
    Skriver du så till alla "brudar" som har problem med antingen kroppen eller psyket oxå???? TS har väl lika rätt som "brudarna" at få ta en diskussion om nästan vad som helst här på BT....

Brudgum 2008:

STÅ på dig!!!!

Kram

• Brudgum 2008

>>> Im in love

Försöker, men det är inte så lätt!

• 071023 2

Anton

tack för info..

Brudgum 2008: skriv upp tipset!

• Brudgum 2008

Nä det tipset skriver jag inte upp efter eftersom TS ville ställa sin fråga på BT.

• Anton

Visst får folk skriva vad de vill, men jag tycker att ingående fråga om vad folk tycker om "försatsen" t.ex inte riktigt hör hit på ett sånt här ställe.

Då tycker jag att man kan vända sig till något annat forum. Eller varför inte bara fråga på stan vad folk tycker?

• Anneleigh

man måste ju inte svara om man tycker att det är för personligt.

• Brudgum 2008

>>> Anton

Är du lite pryd

• Anton

Abosult inte pryd snarare tvärtom :)
    men jag tycker bara att det var en så konstig fråga.

• Brudgum 2008

>>> Ja det kan verka så, eller så har vissa tjejer mindre koll på läget än vad man tror...

Svar på tråden försats