försats
Jag är nyfiken...
Vad tycker ni tjejer om försatsen? Smaken, konsistensen o.s.v...Är det sexigt om en kille har mycket försats?
Ni som inte gillar den....på vilket sätt finner ni den motbjudande?
Jag är nyfiken...
Vad tycker ni tjejer om försatsen? Smaken, konsistensen o.s.v...Är det sexigt om en kille har mycket försats?
Ni som inte gillar den....på vilket sätt finner ni den motbjudande?
Skämtar du eller!? Vem älskar precis allt med sin partner? Verkar mycket märkligt...
Hahahahaa! :D
i'm in love
Jajamensan, även det som en gång sålts under benämningen "mat och dryck" och som sedan returneras oförpackat i fina porslinsstolen måste man älska. Annars har man allvarliga problem i sitt äktenskap, jomenvisst :D :D :D
i´m in love
jag ser två möligheter här.
antingen så är du runt 13 år och tror fortfarande att din kärlek är starkare och mer äkta än andras, eller så är du en vuxen persom som har problem med attityden.
oavsett vilket så borde du lugna ner dig och se över hur du tilltalar folk.
Oj, nu har vi nog glidit ifrån själva ämnet...
Till alla som tycker att mitt resonemang är totalt fel:
Ni har nog missat hela grejen med kärlek, jag kanske är ensam om att älska allt hos min man, för övrigt är jag 42 och levt ett liv innan det jag har nu och det jag hade va precis som ni verkar ha det(alltså nåt man nöjer sig med)???? Nu är jag helnöjd för jag hittat min själsfrände...
Misery:
Vill helst inte svara på ditt inlägg utan din signatur får stå för sig själv...................
Brudgum 2008:
Vad jag menar är att älskar man någon av hela sitt hjärta så älskar man HELA den personen... Lycka till!!!
Jag tror att det är DU som inte förstår. Jag har också hittat min tvillingsjäl och jag älskar honom mer än jag kan beskriva i ord. Men jag älskar inte alla hans små egenheter, vanor eller kroppsvätskor. Att jag inte älskar det betyder säger ingenting om mina känslor för honom.
Jag tycker att du lägger alldeles för mycket egna värderingar i ditt resonemang och du ska inte tala om för andra människor att de enbart har "nöjt sig". Det vet du ingenting om och bör inte yttra dig om det.
Jättekul att du älskar din killes kroppsvätskor men att andra inte gör det betyder inte att de inte älskar sina respektive.
i´m in love
min signatur?
jag tycker du borde lugna ner dig, du är otrevlg, nedlåtande, och uttalar dig om saker du inte vet något om.
>>> In in love
Ja, jag tror inte att jag missat det?
Misery:
Får man inte tycka o tänka vad man vill???
detta är trots allt ett forum.
Jag ser absolut inte ner på nån beroende på vilket liv man lever eller valt...Tydligen får man inte ha annorlunda åsikter på BT för då blir totalt manglad... Tack för mig o lycka till alla ni som inte tycker om kladdiga saker hos era respektive....
Them2B: sorry för att det blev tjafsigt. Jag svarade faktiskt bara på ditt inlägg men folk gilla tydligen inte mina svar....detta va ju din tråd.. hoppas det löser sig för dig.