försats
Jag är nyfiken...
Vad tycker ni tjejer om försatsen? Smaken, konsistensen o.s.v...Är det sexigt om en kille har mycket försats?
Ni som inte gillar den....på vilket sätt finner ni den motbjudande?
Jag är nyfiken...
Vad tycker ni tjejer om försatsen? Smaken, konsistensen o.s.v...Är det sexigt om en kille har mycket försats?
Ni som inte gillar den....på vilket sätt finner ni den motbjudande?
i´m in love
klart du får ha dina åsikter, problemet är hur du lägger fram dem, medvetet eller ej så är du väldigt nedlåtande, vilket är både onödigt och otrevligt, och du har fortfarande inte svarat på vad du menade med
"Vill helst inte svara på ditt inlägg utan din signatur får stå för sig själv..................."
Misery = 1) olycka, elände, förtvivlan
2) misär, nöd
3) gnällmåns, kverulant
källhänvisning: Prismas engelsk/svensk ordbok
Tack för mig.. ha ett bra bröllop..
Näpp. Jag har inte missat grejjen med kärlek för jag inte älskar min mans kroppsvätskor. Det är knappast så att man spinner av lycka när man går in på toa efter att han gjort tvåan, heller. Och inte står jag och smeker muggen när han missat att spola efter sig.
Att fatta grejjen med kärlek handlar väl mer om att inse att ingen är fullkomlig (taskiga dofter, morgonhumör, plockar inte undan efter sig) och älska personen med alla sina ofullkomligheter.
Vadå? Alla som är kära på allvar slickar väl upp kiss från golvet? Nu fattar jag inte hur vissa resonerar här...
jocelyn
:D :D :D
i´m in love
jag är redan gift.
och att du inte har något bättre sva än att attackera vad jag väljer att kalla mig säger en hel del om dig.
Vilken konstig fråga.. Utlösningen brukar folk diskutera hit och dit men försatsen?
:D
Jag vet inte varför jag hela tiden fått pervo-vibbar av den frågan... Vadå, vill TS att man ska skriva "Åååå...! Försats...! Mmmm!" med stönig röst eller nåt :?
Ja tjejer, ni är för härliga. TS kanske kan förtydliga frågan lite så det inte blir några missförstånd om vad det är vi pratar om. I övrigt så vet jag inte vad mer det finns att säga om detta. Försatsen fungerar helt enkelt som "glidmedel", gäller det utlösningen, se mitt tidigare svar.
Att TS inte förtydligat frågan bekräftar ju mina pervomisstankar...:?