försats
Jag är nyfiken...
Vad tycker ni tjejer om försatsen? Smaken, konsistensen o.s.v...Är det sexigt om en kille har mycket försats?
Ni som inte gillar den....på vilket sätt finner ni den motbjudande?
Jag är nyfiken...
Vad tycker ni tjejer om försatsen? Smaken, konsistensen o.s.v...Är det sexigt om en kille har mycket försats?
Ni som inte gillar den....på vilket sätt finner ni den motbjudande?
He he he... Har inte läst tråden på ett tag, men nu fick man sig ett garv igen!
Ja du, I'm in love, jag måste helt ha missuppfattat vad "ÄKTA kärlek" är eftersom jag inte avgudar allt som rinner ur min mans kropp. Synd för mig!
Vad gäller trådstartaren får jag mest känslan av att det är en ung grabb som kollat på några p-rullar för mycket...
Ok, om jag ska svara på frågan helt seriöst så gillar jag försatsen.. Jag gillar alla indikationer på att min "karl" är upphetsad och den är ju bra..eftersom den fungerar som glidmedel som "Brudgum 2008" tog upp. Saliv och/eller försats är ju tex toppen att utnyttja sig av vid orals*x eller att smörja sig själv med innan han tränger in osv osv osv... :D
Gällande smak, konsistens och mängd.. Helt ärligt, jag har aldrig ens tänkt på saken. Däremot själva utlösningen, men det var ju inte vad TS undrade.. Som sagt, underlig fråga tycker jag.
För övrigt tycker jag att det är självklart att man skiljer på försats, utlösning och orgasm. Men det kanske bara är jag som tycker så... :)
pickolina
nej det är inte bara du
Misery - Nej jag tänkte väl det.. :) Tog det liksom som en självklar grej.
>>> Misery
>>> Pickolina
Härligt med så upplysta tjejer. Jag är helt säker på att ni hör till undantagen...
JAg som kille fattar bara inte hur ni hinner skriva i alla OLIKA trådar så fort. Jag har fullt upp med att arbeta och hinna kolla lite grann, men ni är öövveerraall lltt.....
Brudgum 2008 - jag tror att fler tjejer är mer upplysta om killars orgasmer är vad killar är om tjejers. Många killar tror ju typ fortfarande att vaginal stimulering räcker för att få tjejen å komma. Och så är det ju inte för de flesta av oss.
Brudgum 2008 - Japp! Creepy, eller hur? ;):D
Fast även om jag skiljer på dom olika när jag vill vara korrekt, så gör jag det inte alltid rent generellt. Det är pga att alla killar jag haft sex med själva anv uttryck så som "jag vill spruta" osv. Den personliga erfarenhet jag har är att det vanligtvis sammanfaller och liksom räknas som samma sak, även om det egentligen inte är det... :)
miffolina - Nä, endast 30% kommer av v*ginal stimulering om man ska gå efter statistik.. Det verkar vara något som många missat. Delvis tjejers fel dock, pga allt fejkande hit och dit..
Fast ska man vara helt korrekt där så är båda kl*toris*rgasmer eftersom g-punkten enbart är andra änden av det vi kallar kl*toris. Sedan finns det ju tydligen en a-punkt oxå.. Hur som, poängen är ju ändå att majoriteten inte når orgasm av enbart penetrering och det är konstigt nog information som många inte tycks veta eller förstå...
>>> Miffolina
Oj oj oj, så tror inte jag alls att det är 2007.
Kanske för 10-15 år sedan, men nu tror jag killar har bättre koll än att "vaginal stimulering räcker".
>>>Pickolina
Ja det stämmer ju att det bara är två olika ändar av g-punkten. Sedan har vi ju massor med andra punkter med roliga bokstäver på. Fast det kanske vi ska ha en särskild tråd om. och det gäller ju även olika punkter på killarna...