• them2b

försats

Jag är nyfiken...

Vad tycker ni tjejer om försatsen? Smaken, konsistensen o.s.v...Är det sexigt om en kille har mycket försats?

Ni som inte gillar den....på vilket sätt finner ni den motbjudande?

• Svar på tråden försats
  • Brudgum 2008

>>> Pickolina

Hålelr emd dig. Det är inte många killar heller som ögör den skillnaden, det handlar nog om mest okunskap och framförallt ett lite "lojt" tänkande... Typ "varför slita i onödan"...

• pickolina

Brudgum 2008 - Mmm, så är det nog... :)

• Brudgum 2008

Fast å andra sidan vet jag tjejer som resonerar så också... Speciellt på den kvinliga orgasmfronten. I början av relation "orkar" man få fram flera orgasmer på rad, men det krävs ju lite ansträngning då... Ganska ovanligt efter några år att man lägger ner sådan ansträngning då. Fast det kan ju variera förståss...

• pickolina

Brudgum 2008 - Hmmm, har aldrig upplevt det fenomenet.. Men har inte haft sex med så många tjejer heller.. ;):D

• mooogn

Jag tycker att allt som utsöndras ur kroppen - både min egen och andras- är äckligt... Alltså är försatsen äcklig och jag vill knappt ha det på handen.

Så'n är jag

• bambi1

pickolina - 30%??? Är du säker?? Låter extremt högt! Jag pratar en hel del sex med kompisar och jag känner inte en enda tjej som har fått orgasm via vaginal stimulering (har inte heller hört från nån kille att dom lyckats med det heller!). Jag tror att det hela är en myt!

• pickolina

bambi1 - Nej jag är absolut inte säker men det är dom siffrorna jag hört och läst överallt.. Och eftersom jag känner tjejer som kommer genom v*ginal stimulering så vet jag att det inte är någon myt i alla fall.. ;) Från killar hör man det hela tiden tycker jag, men hur många av tjejerna som fejkat och hur många som varit ärliga vet man ju inte.

• Meddelande borttaget
  • Anneli23

Kan någon förklara lite närmare?

En man kan alltså få utlösning utan att ha fått orgasm? Vad är det då som gör att han får utlösning?

Svar på tråden försats