• them2b

försats

Jag är nyfiken...

Vad tycker ni tjejer om försatsen? Smaken, konsistensen o.s.v...Är det sexigt om en kille har mycket försats?

Ni som inte gillar den....på vilket sätt finner ni den motbjudande?

• Svar på tråden försats
  • i´m in love

Eftersom jag älskar min sambo älskar jag precis allt....(annars ska man nog börja fundera, eller.........)

• Brudgum 2008

Jag som kille får nog hålle med i´m in love...

• Misery

i´m in love

klart att man inte behöver älska precis allt med sin älskling,däremot ska man väl kunna acceptera och leva med allt.

• miffolina

Jag älskar inte min mans försats. Jag hatar den inte heller... den bara är där...? Fattar inte poängen med frågan :?

• Brudgum 2008

>>> Miffolina

Jag är inte heller på det klara med frågan i sig, men det kommer nog en förklaring...

• Hästsson

Ha ha ha! "Sexigt" med försats?? Jag garvar ihjäl mig!

Inte har jag nåt emot det, men när om någonsin är kroppsvätskor "sexiga"??

• Brudgum 2008

Jag som är kille kanske borde säga något... vad är det vi pratar om egentligen? Är det försatsen (det som funkar som glidmedel) eller är det utlösningen? Utlösning är inte samma sak som orgasm, det är viktigt att komma ihåg att det är två helt skilda saker, fast oftast får vi det att ske samtidigt. Mao så kan man då öva med sin kille att han då kan få flera orgasmer innan utlösningen! Kanske ett bra tips ifall man tycker "det roliga" tar slut för fort...

• i´m in love

Hästsson:
    Du har nog inte fattat det här med ÄKTA kärlek..... Allt som hör till min man är det bästa och sexigaste som jag vet....Kroppsvätskor gör att man kan ha ett FANTASTISKT sexliv...

Uppenbarligen har NI andra inte hittat rätt än i era liv........................

Misery:
    du borde nog fundera om du har rätt partner om du inte älskar allt med honom/henne.......

Svar på tråden försats