• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Madeleene

Hej Alla!

Hur går det för er? Vad ni skriver. Vi har fått annat att tänka på här hemma, så vi får se om det blir så som vi har tänkt. Vi kommer nog ha ett ännu enklare bröllop, varför kommer jag berätta lite senare inte just nu. Orkar inte vara här så mycket om dagarna/kvällarna. Tittar in igen lite senare.

GRATTIS till alla er som gifter er snart.

• Pumpkin

Morning girls!

Madeleene: Hmh, nu blev jag ju nyfiken!

Anja: Jag beställde också provkort därifrån för några månader sen, riktigt fina var de! Dock så blir det egengjorda i alla fall, älsklingen ska göra designen *nöjd*
    Lace var ju superfint och stilrent!

stjärngudinnan: Tja, här har väl inte hänt så himla mycket vettigt som vanligt
    Har du haft det trevligt i Västerås? Det är en ganska mysig stad tycker jag, har själv bott där i ett år

vårbrud: Kul att det gick så bra hos frissan!

Snitte: Åh vad mysigt att vara "mamma" i två veckor! Själv har jag blivit helt galet bebissugen, det bara slog till i måndags! Satt och läste överallt om att skaffa barn, graviditet, förlossning, efter förlossningen osv och jag är SÅ sugen! Men nej, här lägger vi band på oss. Och jag skyller mitt bebissug helt på lilla underbara Emilia

Prinsessdröm: Här blir det nog bara en ring till mig också, sambon tycker att det blir för mycket med två. Han är så söt min M2B - när vi gick och pratade om ringar för några månader sen så kom det fram att han skulle ju visst ha en vigselring, för förlovningsringen kastade man ju bort, det hade ju minsann hans bror gjort! Så jag fick förklara för honom att de flesta killar använder förlovningsringen som vigselring, men det är nog inte många som SLÄNGER förlovningsringen och köper en ny

• Pumpkin

Ja just ja, det glömde jag berätta - jag ska iväg och prova brudklänning idag!

• Maggies

Pumpkin: Hoppas det går bra med tårtbaket.

Nu ska vi snart till Umeå för att hämta fästmannens frockcoat, plus gå på stan lite. Bio ikväll också.

• Maggies

Pumpkin: ...och klänningsprovandet.

Vårbrud: Kul med provuppsättning.

• Brud 080524

Godmorgon tjejer! Jobbet igen

Anja74: Jättefint kort! Jag har dock bestämt mig för att göra egna! Tycker det är så roligt med pyssel!

vårbrud2008: Härligt att provuppsättningen gick bra!

Prinsessdröm: Vad bra att du lyckades få till sidan! Här blir det bara TVÅ ringar till mig, sambon tycker det räcker med en!

Pumpkin - 5 juli 2008: jag kan också få det där suget efter barn ibland. Brukar dock räcka att jag lånar någon kompis för att jag ska uppskatta att ha min egen tid igen!

Att man ska slänga förlovningsringen trodde min kompis sambo också! Trodde man bytte ut dem vid vigsel så därför köpte han billiga och fula (enligt mig) ringar till förlovningen!

• Brud 080524

Pumpkin - 5 juli 2008
    Vad kul med klänningsprovning! Hittade drömklänningen i en katalog i går. Får åka och titta på den i verkligheten sedan och se om den är lika fin då. Vilken blir det för dig?

• Pumpkin

Lucy_: Tack! Ha så trevligt i Umeå!

Brud 080524: Jag brukar låna min lilla kusin, men då blir jag som sagt bara ännu mer sugen

Haha, ja, killar har inte så stor koll alla gånger, speciellt inte när det kommer till förlovning och bröllop uppenbarligen

Jag har sett ut en Lillyklänning, nr 3006 som jag bara älskar! Det är till Lillybutiken jag ska idag eftersom klänningen snart går ur sortimentet och jag vill se om det är den jag vill ha, för då måste jag ju beställa snart. Åh, det ska bli så roligt!

• Brud 080524

precis den klänningen har jag också tittat på och tycker är så fin!

Tror dock inte att jag skulle vara fin i axelbandslöst så nu har jag fastnat för en annan!

• Pumpkin

Brud 080524: Det är nog många som tittat på just den klänningen
    Jag vet faktiskt inte vad jag passar i, därför känns det bra att gå till Lilly och ha min moster med mig, dels sägs hon som har Lilly vara VÄLDIGT duktig på att se vad man passar i, dels litar jag till 100% på att min moster ser sånt också

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7