• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Anja: Ja, jag har helt enkelt för starkt musikminne Och doftminne - ojoj!

• Anja 19 juli 2008

japp samma här...

ingen hit när man varit gravid och mått intensivt illa av vissa dofter.

När jag väntade Emil mådde jag äckligt illa av en viss duschkräm. Bara jag tänker på den idag så börjar jag ulka och blir så jä..la illamående.

Vissa maträtter oxå, gör mig gravidillamående för att jag åt dem när jag mådde som värst illa i mina graviditeter! Såååå skumt!

Bland annat så är doften av höst (ni vet, när hösten kommer, denna underbara doft) såååå svår för mig nu efter att ha varit intensivt illamående vid denna tid på året, TVÅ ÅR PÅ RAKEN med Alice och Ivan...

När hösten kom förra året så var det svinjobbigt. Jag kunde lika gärna varit gravid så illa mådde jag, samma i år fast inte riktigt lika intensivt. Frågan är om det NÅNSIN försvinner!!!

Den där duschkrämen var ju för åtta år sen och ändå klarar jag inte av den utan blir så jä..la illamående, fniss!

• Pumpkin

Åååh, doften av höst som är så underbar!

Jag har en parfym som heter Hugo Boss Deep Red (mums!) som jag använde väldigt mycket när jag bodde på internatet på gymnasiet, och när jag känner den doften nu så är jag tillbaka på gymnasiet direkt. Skumt att det kan bli så

• Pumpkin

Var det förresten någon här som skickade in intresseanmälan till BT när de sökte moderatorer?

• Alvaereva

Wiiiwiiiwii!! Vi har fått kejsarsnitt beviljat! Jag är överlycklig!

• Bellanote

anja är det dens rosa buketten ihop med vita blommor du har på din bröllops sida uppe ti toppen du menar?? för om inte så är den jätte fin endå

• Snitte- 5/7-2008

Hello!

Pärplattan: härligt att det blev bra! synd bara att det blåste så... Nu hoppas vi på snygga bilder!! :)

Anja: nä,,, inte egentligen har väl hållt på med frisyrer i snart... (räknar) 6 år.. :) så ett antal brud och balfrisyrer blir det allt varje år! :)

pumkin: tråkigt att du har så mycket "positiva" minnen kopplat till fel man :(

Ina: varför kejsarsnitt?

• Snitte- 5/7-2008

just ja jag ville me säga något!
    idag fick Magnus 20 000 från försäkringskassan för sitt skadade knä förra året... gissa vart de pengarna gick ;) åhhh det känns jätte bra!

Igår hade vi en bröllopsplanerar kväll så vi fick gå igenom borfsplacering, dekorationer m,m känndes riktigt skönt! :)

• 666baby

Hej får jag också vara med... Jag gifter mig med min älskling 2 juni, på Nordirland. Jag har en känsla av att jag har valt att ha mitt bröllop i det dyraste landet i världen, och alla här är helt galna. Så tänkte att det kunde vara skönt att komma ner på jorden lite i ett svenskt bröllopsforum!

• Alvaereva

snitte:
    jag o adam diskuterade det och kom fram till att det nog var det bästa för oss pga olika grejer.. och det tyckte nog läkaren också för han sa ja utan att blinka! har hört att det ska vara supersvårt att få igenom snitt, men för oss var det väldigt lätt.
    blev sjukskriven fram till snittet också, känns jätteskönt faktiskt. nu är allt frid och fröjd och jag kanske kan få såpass mycket lugn och ro att jag kan njuta av dom dagar som är kvar. 64 dagar kvar!!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7