• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Bellanote

min klänning var klar idag så nu kan jag hämta den nästa gång jag är i jönköping.. ååhh vad jag längtar.. ska nog ha den hos mor för annars kommer jag la ta sönder den för att jag kommer springa och prova den så mycket..

• Pumpkin

Usch va dött här är!

Kul att klänningen är klar Bellanote.

• Alvaereva

tjofaderittan på er allihopa!!
    jag är här och snokar men känner inte att jag kan bidra med så mycket bröllopssnack just nu. annat än att det är mindre än en månad tills jag är fru micha wiihoo!

• Snitte- 5/7-2008

Alva: det var en hemlis att ni skulle gifta er nu va? Hur ska ni göra till sommaren? ha en liknande löftescermoni igen eller bara festen?

Bellanote: kul med klänningen! är nog en bra idé att ha den hos din mamma ;)

Själv skulle jag varit på möte nu men jag drabbades av en migrän attack och mådde asdåligt, usch värsta huvudvärken och illamående, spydde, har legat nerbäddad med en ispåse på huvudet och nu börjar det äntligen släppa.... vad gör man du... jo BT :)

VI håller på och letar fotograf för fulla mugar nu eftersom vi fick besked att Magnus pappa inte kommer ha möjlighet att ta brudfotona innan vigseln, vet ni någon bra i Karlstad? ;)
    tipsa gärna om någon bra i örebro eller liknande oxå eftersom jag vill längre bort och göra secret box till morgongåva... fler än jag som ska ge det?

• Alvaereva

snitte:
    ja det är hemligt det som ska ske nu den 20:e oktober.
    nästa år tänkte vi ha en ceremoni som är så lik ett riktigt bröllop som möjligt. jag pratade med hon tanten man bokar hos och hon sa att det går att få mycket likt. inte dom exakta löftena, men vi kunde istället utforma egna, som inte kommer vara bindande på samma sätt, men det blir ju ändå nästan samma sak. hon sa att det kommer bli jättefint med vit klänning och vi får ha samma musik som på ett vanligt bröllop. så det känns bara bra!

üsch, idag fick jag förvärkar som inte var utav denna värld alltså. höll på att få panik. adam fick stötta in mej i badkaret och när jag legat där i en stund så gick dom över, som tur var. herregud säger jag bara, har aldrig haft så ont i hela mitt liv! tänk att det skulle göra ännu mer ont att föda barn!

• Snitte- 5/7-2008

Alva: åååh stackars dig!! du har en ganksa skrämmande graviditet faktiskt... :( tycker synd om dig och jag längtar inte liiiiika mycket efter att bli gravid själv när jag hör vad jobbigt det kan vara... :( Usch hoppas du får en lugn dag imorgon!

Ok, ja man kan ju ha en vigsel där man typ välsignar löftena man redan har givit osv... det tror jag kommer bli toppen!!!

• Waersta

Vá fint foto i Örebro, där ska jag göra Secret Boxen, en underbar tjej som är supertrevlig.

Snitte- 5/7-2008 skrev 2007-09-26 19:43:36 följande:

Alva: det var en hemlis att ni skulle gifta er nu va? Hur ska ni göra till sommaren? ha en liknande löftescermoni igen eller bara festen?Bellanote: kul med klänningen! är nog en bra idé att ha den hos din mamma ;)Själv skulle jag varit på möte nu men jag drabbades av en migrän attack och mådde asdåligt, usch värsta huvudvärken och illamående, spydde, har legat nerbäddad med en ispåse på huvudet och nu börjar det äntligen släppa.... vad gör man du... jo BT :)VI håller på och letar fotograf för fulla mugar nu eftersom vi fick besked att Magnus pappa inte kommer ha möjlighet att ta brudfotona innan vigseln, vet ni någon bra i Karlstad? ;)tipsa gärna om någon bra i örebro eller liknande oxå eftersom jag vill längre bort och göra secret box till morgongåva... fler än jag som ska ge det?
  • Pumpkin

Godmorgon tjejer. Ännu en lugn dag här igår. Blir det lika idag tro?
    Igårkväll fick vi besök av Lasses äldsta bror och hans son som är 4 år. Gissa hur mycket energi en 4åring som suttit i bilen hela dagen har Tur att Tyson ställde upp som lekkamrat!

Alva: Usch så jobbigt med förvärkar! Tur att du har Adam som kan hjälpa dig i alla fall.

• Alvaereva

lillfoppa:
    bebisen ska komma ut den 23:e november, med planerat snitt

förvärkarna igår var inte att leka med direkt, men idag är det bra iallafall! än så länge. tror dom berodde lite på att jag hade stressat upp mej tidigare på dagen och varit så himla arg på min svärmor... hon bara tjatar och tjatar om allt vi inte ska göra eller som vi måste göra med bebisen. hur vi ska ta hand om den och allt sånt.. som att vi är helt okapabla till att ta egna beslut. tillslut orkade jag bara inte lyssna mer och sa ifrån. hela diskussionen startade med att vi sa att vi tyckte att k-vitaminsprutan var bra och att vår dotter ska få den. (alla barn i sverige får den efter födseln, om man inte säger ifrån)
    huuuvva! jag bävar för när vi ska tala om att vi har fått beviljat kejsarsnitt också.. hade hon fått bestämma hade jag fött hemma på vardagsrumsgolvet.. adam är för övrigt född i en cirkusvagn i skogen!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7