• miffolina

OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.

Nu är det dags för ännu en tråd om brustna drömmar, denna gång i barnförbjuden form! ;)

S*x är väl alltid sådär vaniljigt sockersött med trimmade kroppar, flammande ljus och stråkar. Eller?

Förutom de sedvanliga m*sfisarna, eller de riktiga för den delen, eller barn som tittar in i fel stund, vem har korkade erfarenheter från sänghalmen?

Jag börjar:

Häromdan när vi hade en mysig stund i soffan, så var jag på väg att få det riktigt trevligt, om ni vet vad jag menar. Och då vet ni ju att man spänner kroppen. Bara det att mina ben var stela efter jobb så att det hela kulminerar i kramp i låret istället: "Aah, aah, AAAAAAAAAAAAJ!!!" Varpå jag får skratt/gråtanfall i typ fem minuter. Men det slutade lyckligt och väl :)

• Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.
  • Buslinna

xolma,
    Va, får du kramp och ont DÄR?! Visste inte ens att det var möjligt. Låter jobbigt dock - hoppas att det går över rätt snabbt?

• Abra

Rolig tråd detta!

När jag och min sambo hade sex så brast hans "sträng" ni vet, och oj vad det blödde! Han trodde det va jag som hade mens och "skyllde" på mej, men märkte sen att det kom från han själv. Snopet!

Sen har både jag och min sambo fått kramp i benen vid diverse sängövningar, vid ett flertal tillfällen. Inte så skönt precis!

Vidare så hade jag en kille för många år sen, som alltid av nån konstig anledning började RAPA då vi hade sex, och han va inte så stark i armarna, så de började darra när vi körde "missionären". Stackarn...

• kentfantast

He he, en kompis till mig berättade att hans tår alltid började fladdra frenetiskt när han var på väg

• miffolina

Jaaaa! Jag har också varit med en rap-snubbe, fast han gjorde det efter att han hade kommit! Kanske samma snubbe?!

Jag tycker att det är lite lustigt att våra grannar alltid börjar spela hög musik när vi ligger och myser, till saken är att det är väldigt lyhört här...:?

• A+P=sant

ojojoj vilken rolig tråd. Tror inte att jag har varit med om nåhra missöden. Men det var kul att få läsa om er andra.

• Mirranda

Ja, var ska jag börja bland alla missöden? :)

Härom dagen ligger vi i soffan och min kille slickar mig, tvn är på och plötsligt kommer svampreklamen.. "har du också drabbats av illaluktande flytningar i underlivet" kort därefter reklamen för diarré.. det tog udden av stämningen kan jag säga! Där ligger man och ska va sexig, och bara känner hur han tänker på illaluktande flytningar o diarré. he he he.

• kentfantast

Mirranda:

åååååh! turn off!

• Mirranda

Ingen sex historia, men jag var medbjuden på en båttur tillsammans med exets familj. Vi satt i kabyssen å spelade spel. Jag brevid svärfar å kille och svärmor mittemot rakt över bordet.
    Jag började tåflirta med min kille, först lite oskyldigt på hans bara ben, men sedan lite längre upp. Plötsligt reser sig mitt ex upp och går ifrån bordet. Kvar siter vi andra och jag insér att jag smeker min svärmor på benet. Fy f*n jag skäms än idag! Men hon var snäll och låssades som ingenting med ett litet léende på läpparna.

• Mirranda

Kentfantast,

jo, mer romantisk stämning har man ju upplevt! :)

• MuffinsTönt

Hehe!
    Trevligt att ni delar med era historier. Sjalv har jag inget att beratta. Just nu ar vi pa 2 olika stallen. Ni kan nog rakna ut vad det innebar.

Sager bara: Njut av varran! :D:p

• Meddelande borttaget
  • tattar-Emma

En gång hade jag och min dåvarande ett samtal om sex och vad vi gillade. Vi hade just blivit tillsammans så det mesta som kom upp var nyheter så att säga. Det roliga var att en av oss hörde fel när vi låg och fnissade och viskade, så han trodde temat var "anal" och jag trodde "oral". Detaljerna stämde inte riktigt och jag förstod inte förrän ett par veckor senare varför han var så vit i ansiktet... tyckte jag sa rätt oskyldiga grejor :D

• kentfantast

Ha ha ha, ja det kan man ju kanske bli lite chockad av

• Anton

Haha.. vilka klockrena historier speciellt den här med tvreklamerna om diarre och svamp :D fick mig en skrattattack för jag kunde nästan se mig själv i den situationen :D

Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.