• miffolina

OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.

Nu är det dags för ännu en tråd om brustna drömmar, denna gång i barnförbjuden form! ;)

S*x är väl alltid sådär vaniljigt sockersött med trimmade kroppar, flammande ljus och stråkar. Eller?

Förutom de sedvanliga m*sfisarna, eller de riktiga för den delen, eller barn som tittar in i fel stund, vem har korkade erfarenheter från sänghalmen?

Jag börjar:

Häromdan när vi hade en mysig stund i soffan, så var jag på väg att få det riktigt trevligt, om ni vet vad jag menar. Och då vet ni ju att man spänner kroppen. Bara det att mina ben var stela efter jobb så att det hela kulminerar i kramp i låret istället: "Aah, aah, AAAAAAAAAAAAJ!!!" Varpå jag får skratt/gråtanfall i typ fem minuter. Men det slutade lyckligt och väl :)

• Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.
  • xolma

MuffisTönt: förstod också att det inte va slidkramp det handlade om. Konstigt når får jag mitt onda inte när jag är nära utan mer i början...haha om ni förstår vad jag menar

Har iaf också en ganska rolig historia: När jag o min pojkvän hade vart ihop i tre månader åkte vi hem till hans föräldrar. En eftermiddag hamnade vi i sängen i hans gamla pojkrum o efter ett tag började han ta på mig, vilket var väldigt skönt Precis när han var "klar" med att ta på mig, knackar hans lillasyster på dörren, slänger upp den o säger att det finns nybakta kanelbullar till oss. Där låg jag helt röd i ansiktet på täcket o kände mig som om jag va 14 igen o låg å hångla i smyg

• Buslinna

MuffinsTönt och alla andra i krampdiskussionen :),
    Nu lägger jag mig i lite, för jag förstår inte och är generellt nyfiken av mig. :D
    Är det de små ryckningarna, eller stickningarna ellr vad man nu ska kalla dem, som blir i musklerna strax innan man kommer du menar? Eller är det en lång sammanhållen "kramp"?

• MuffinsTönt

Buslinna
    När jag tänker efter så är stickningar, ryckningar ett bättre beskrivning. Jag kunde inte komma på ett bättre ord än kramp. :?

Nu vet jag också att det händer innan jag kommer. Förut har jag skrattat så fort jag känner dessa ryckningar. Men senast har jag "ignorerat det", då gick det bra! :?:D

• Buslinna

MuffinsTönt,
    Aaa, då förstår jag! Då är de ju bara ett förspel till det sköna. ;)

• MuffinsTönt

Kan man säga... Men fy va hemsk innan jag visste. Tänk dig att så fort det närmar sig så börjar du gapflabba. Och din partner tittar sådär förvånad och oskyldig. "Gjorde jag ngt kul?" :D

• Buslinna

MuffinsTönt,
    Haha, stackars kille! Och synd att missa det sköna också! :D

• MuffinsTönt

Hans min var verkligen obetalbar. Så klockren! :D Nu har jag lärt mig tricket att inte flabba. Får offra liten bit av läppen. ;)

• Buslinna

Haha, ja, det måste det baske mig vara värt! :D

• pickolina

MuffinsTönt - Härligt tjejen! :D Instämmer, det måste det vara värt!!! ;):D

• xolma

Buslinna: för mig är det inte alls några stickningar som innan jag kommer, min "kramp" kommer inte då utan i början när jag blir upphetsad... Gör mer ont i b-läpparna o beror förmodligen på att jag aknske spänner mig lite, vad vet jag...haha, roligt samtalsämne iaf

Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.