• miffolina

OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.

Nu är det dags för ännu en tråd om brustna drömmar, denna gång i barnförbjuden form! ;)

S*x är väl alltid sådär vaniljigt sockersött med trimmade kroppar, flammande ljus och stråkar. Eller?

Förutom de sedvanliga m*sfisarna, eller de riktiga för den delen, eller barn som tittar in i fel stund, vem har korkade erfarenheter från sänghalmen?

Jag börjar:

Häromdan när vi hade en mysig stund i soffan, så var jag på väg att få det riktigt trevligt, om ni vet vad jag menar. Och då vet ni ju att man spänner kroppen. Bara det att mina ben var stela efter jobb så att det hela kulminerar i kramp i låret istället: "Aah, aah, AAAAAAAAAAAAJ!!!" Varpå jag får skratt/gråtanfall i typ fem minuter. Men det slutade lyckligt och väl :)

• Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.
  • Nyfiken gul , nu fru

Frågan är vem som tyckte detta var mest pinsamt- vi eller dom som hörde??

Jag o ett ex träffades på en nyårsfest, det klickade ganska direkt mellan oss och det blev lite kyssar o hångel.. Vi stannade över natten men det hände inget där..

Nyårsdagen fortlöpte i goda vänners lag o vi hade pulkarace, långpromenad med hundar o god middag... Kvällen avlöpte med hämtpizza och film på tv..

Sen skulle killen duscha o jag följde med...

Så långt allt väl..

Sen kom natten o då kunde vi inte hålla oss ifrån varandra.. Vi började hångla o det grövsta samtidigt som vi försökte vara diskreta - värdfolket låg i sovrummet tvärs över hallen och våra andra kompisar låg i rummet våningen under oss...

SJälva akten kom igång o vi hörde direkt att järnsängen vi låg i gnisslade som fasiken... vi försökte vara diskreta men tji fick vi...

Det knakade, brakade, gnisslade, gnekade, gnällde, smällde och vi flåsade som två maratonlöpare o utstötte diverse underliga ljud.. *rodnar*

Jag tror vi höll på ganska länge också innan vi blev nöjda...

fick ju höra det på morgonen kan jag ju säga... *rodnar ännu mer*

Till saken hör att värdparet också blev sugen och fick till en morgonsnabbis och kompisarna en trappa ner ägnade sig också åt gymnastiska övningar på natten efter att ha hört oss...

Så jag vet inte vem som är mest bortgjord i det här gänget - vi som startade - eller värdparet o gästerna som också blev sugna?....

• pickolina

MuffinsTönt - Nej jag menade inte att man tränar bort det, men man kan förhindra det..

Jag har jätte problem med att jag får kramp. Inte bara när jag har sex, men även då så klart. Man känner alltid av att man är på väg att få kramp och då kan man stoppa det.. Väldigt lätt tom.. Man motverkar krampen genom att sträcka ut smukeln som håller på att dra ihop sig och krampa. Vips så slipper man krampen.. Jätte enkelt.. Jag har blivit så bra på det att ingen ens märker när jag håller på att få kramp. När jag har sex då menar jag.. :)

• pickolina

Nyfiken gul , nu fru - Ja det är en klassiker. Att det hörs och även andra blir k*ta och "hakar på"... *fniss* Härligt ju!

• miffolina

Jag vet inte, jag tycker att det där med att höra andra och bli tänd av det är en smula perverst. Men det är jag det, kom ihåg att jag är uppfostrad med ett par stänk katolsk skam i gröten ;):D

• Nanna3000

Lyckades ge min sambos tumme en rdig knäck igår, nära att jag bröt den.

Han kommer före mig (rena rouletten om vem som kommer först när vi har sex) och kompenserar det genom att smeka mig smatidigt som han ger mig lite fingerpenetering. Och mycket riktigt så kommer jag efter en stund, och rycker till som bara den. När jag gör detta här jag ett ljud, låter som en trädgren som bryts och sedan min m2b gny av smärta. Det visar sig att när jag rycket till lyckdes jag slå till hans tumme med insidan av mitt lår och därpå nästa bryta den. Han kunde inte böja på tummen mer den kvällen

• MuffinsTönt

Då har jag ett mer komplicerat problem. *rodnar* Ifall det blir kramp "där". Hur sjutton sträcker man då?

• kentfantast

Hm... det här var ju då med ett ex, men vi var i full gång och märkte inte så mkt annat. När jag gått hem märkte han att en tavla hade ramlat ner. När han skulle ta upp den hade den ramlat ner på en kontakt, som hade kapats längs med väggen och kvar var bara ett stort hål... Det var lite svårt för honom att förklara för sin mamma hur spiken böjt sig... (jag fattar inte heller måste jag medge)

• 21/8-04

Vi hade varit på en utefestplats o skulle sova över med mina föräldrar i deras husvagn. på vägen hem stanna vi till i skogen för att ha det avklarat liksom
    Allt avlöpte väl så länge MEN... på förmiddagen dan efter när vi skulle köra hem sa gubben:F*n, var e min plånbok? Vi leta o leta men hitta inte den, pinsamt nog fick vi ju avslöja att han kanske hade tappat den i skogen på natten! Leta upp rätt ställe(inte det lättaste att komma ihåg) och där låg den!!!
    Vi kan än idag få höra detta o man rodnar ännu lite hahaha

• emmtil

Min dåvarande kille bodde hemma hos sin mamma o ja skulle sova över hos han...
    blev lite sugna som vanligt o börja sätta igång så tyst o försiktigt vi bara kunde. Jätte tysta enligt oss...
    Mitt i allt knackar de hårt på dörren o man hör hans mamma säga -försök va lite tystare när ni fortsätter.
    Jag skämdes så o våga inte titta henne i ögonen på ett bra tag!

• pickolina

MuffinsTönt - Kramp var? Kan man få kramp där? Förstår ingenting.. *asgarv*

Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.