• miffolina

OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.

Nu är det dags för ännu en tråd om brustna drömmar, denna gång i barnförbjuden form! ;)

S*x är väl alltid sådär vaniljigt sockersött med trimmade kroppar, flammande ljus och stråkar. Eller?

Förutom de sedvanliga m*sfisarna, eller de riktiga för den delen, eller barn som tittar in i fel stund, vem har korkade erfarenheter från sänghalmen?

Jag börjar:

Häromdan när vi hade en mysig stund i soffan, så var jag på väg att få det riktigt trevligt, om ni vet vad jag menar. Och då vet ni ju att man spänner kroppen. Bara det att mina ben var stela efter jobb så att det hela kulminerar i kramp i låret istället: "Aah, aah, AAAAAAAAAAAAJ!!!" Varpå jag får skratt/gråtanfall i typ fem minuter. Men det slutade lyckligt och väl :)

• Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.
  • MuffinsTönt

Pikolina
    :D:D

Jag menar muffen. :? Jag "tror" det är kramp. Det känns konstigt och jag kan inte tänka mig ngt annat. Alltid när det är så, börjar jag skratta fastän det kittlas inte. Det är bara en reflex. Egentligen är det inte så kul. Alls!

• Joleen

Generellt sett brukar man väl säga att underlivet krampar när man får orgasm...

• MuffinsTönt

Jaha!

Nu blir jag konfunderad... :D:D:D

• Joleen

Vet du hur en orgasm känns så kan du säkert skilja på det och den så kallade krampen du känner. Det kan inte vara så att du spänner dig på något speciellt sätt i situationen av någon anledning och därför upplever kramp/obehag i underlivet?

• MuffinsTönt

Jag misstänker att jag får "kramp-känlsan" alldeles precis innan orgasm. Så... :?

• pickolina

Nä jag förstår fortfarande inte hur man kan få kramp där.. *s* Får väl hoppas att jag slipper uppleva det. Tja, förutom själva O, för den vill man ju inte vara utan.. Tänk om alla "kramper" var lika sköna! *asgarv*

• xolma

Det finns ju faktiskt något som heter slidkramp, men det är ett medicinskt tillstånd och förmodligen inte det du har, det verkar nämligen inte vara skönt alls, bara obehagligt när jag sökte på det på google.
    Men MuffinsTönt jag förstår vad du menar, kan nästan oxå få som kramp där, men det verkar vara när jag är väldigt upphetsad...kan det inte va nånting med allt blod som strömmat dit o att man spänner sig lite? ont gör det iaf...

• Marskatt

Hm, nyårsfest med ett ex för många år sen... vi var 19 personer som som i en större fjällstuga och jag och exet delade sovrum med ett par kompisar... Hur som helst, vi fick väl för oss att det vore trevligt med en mysig stund (inte alldeles nyktra som ni säkert förstår) och påbörjade myset. Plötsligt tänds lampan och killkompisen en bit bort säger: men F.... (efternamnet) för faan!!! Hoppsan... Gissa vilka som INTE avslutade det som påbörjats... Sen hade killkompisen många glada dagar när han kunde säga: men F.... för faan! och asgarva åt oss...

• pickolina

MuffinsTönt + xolma - Jag undrar om ni menar samma sak, i sådana fall så tror jag att jag KANSKE förstår. Jag får som muskelspänningar (menar ej själva orgasmen) när det är riiiktigt skönt. Men det är väl naturligt tror jag? Jag har aldrig ens refkleterat över det... *s*

• MuffinsTönt

xolma
    Det är inte slidkramp som jag menar. Får dem också då och då. Det är inte skönt. Dem jag menar är mer som "kramp-känsla", det gör inte ont.
    Det är kanske det som Pickolina beskriver. Va bra att du inte reflekterat över det. Det gör att jag börjar skratta, vilket gör att jag "tappade bort mig" under akten. :?

Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.