• miffolina

OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.

Nu är det dags för ännu en tråd om brustna drömmar, denna gång i barnförbjuden form! ;)

S*x är väl alltid sådär vaniljigt sockersött med trimmade kroppar, flammande ljus och stråkar. Eller?

Förutom de sedvanliga m*sfisarna, eller de riktiga för den delen, eller barn som tittar in i fel stund, vem har korkade erfarenheter från sänghalmen?

Jag börjar:

Häromdan när vi hade en mysig stund i soffan, så var jag på väg att få det riktigt trevligt, om ni vet vad jag menar. Och då vet ni ju att man spänner kroppen. Bara det att mina ben var stela efter jobb så att det hela kulminerar i kramp i låret istället: "Aah, aah, AAAAAAAAAAAAJ!!!" Varpå jag får skratt/gråtanfall i typ fem minuter. Men det slutade lyckligt och väl :)

• Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.
  • itzy

Jag och min kille låg i sängen och tittade på "En riddares historia", och direkt eftertexterna började rulla så började vi gosa och snart så slickade han mig... Det var bara det att direkt efter eftertexterna är det någon slags bonusscen där skådespelarna sitter på ett dass för flera personer och pruttar ikapp... Men andra ord, lite spännande ljudeffekter fick vi mitt i akten, kommer aldrig glömma hand min när han tittade upp lite förvånat under täcket:D Jag höll på att dö av skratt:D

• itzy

hand? NÄR skulle det stå förstås:D

• itzy

nä nu börde jag ju gå och lägga mig, hand skulle inte vara NÄR utan HANS förstås.... hahaha men det hade ni säkert redan förstått:p

• pickolina

MuffinsTönt - Skratt. Jobbig situation. Nej själv blir jag mest exalterad, för då vet jag att orgasmen är nära.. *fniss*

• MuffinsTönt

Det kan man lätt påstå. Har ju aldrig hänt förut. Gissa hans mni när jag börjar flabba. :?:?:D Får komma på ngt för att kringgå det...

• silvera

Var och hälsade på min man förra veckan, i England. Han bor inneboende hos en dam som är hemma ungefär dygnet runt... Eftersom vi inte hade setts på två veckor, skulle vi ha lite mysigt.
    Då gick sängbotten ur, och det lät jättehögt... Värsta braket!

När vi var klara gick min man till jobbet, och jag gick ner för att äta frukost.
    Damen tittade lite konstigt på mig, men sade inget i alla fall. Hon har ju varit gift själv...

• kentfantast

Så ni fortsatte utan sängbotten?!

• miffolina

haha prutthistorien var tokskön:D

• silvera

kentfantast
    Nix, vi fortsatte på hennes knarrande trägolv...

• morgondagg

Jag och pojkvännen råkade ut för en rolig sak innan vi flyttat hemifrån. Vi var hemma hos honom och skulle kolla på titanic på teven. Vi hade bunkrat upp med godis och chips men de åt vi upp ganska snabbt och satte igång med andra aktiviteter. Vi var ju vana vid att vara tysta eftersom vi alltid hade föräldrar i samma hus. Men uppenbarligen var det väldigt tyst i resten av huset. På morgonen efter frågade hans pappa om filmen var bra, med ett litet finurligt flin. "eh, jo den var bra" stammade vi fram och höll på att sjunka ner under frukostbordet.

Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.