• miffolina

OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.

Nu är det dags för ännu en tråd om brustna drömmar, denna gång i barnförbjuden form! ;)

S*x är väl alltid sådär vaniljigt sockersött med trimmade kroppar, flammande ljus och stråkar. Eller?

Förutom de sedvanliga m*sfisarna, eller de riktiga för den delen, eller barn som tittar in i fel stund, vem har korkade erfarenheter från sänghalmen?

Jag börjar:

Häromdan när vi hade en mysig stund i soffan, så var jag på väg att få det riktigt trevligt, om ni vet vad jag menar. Och då vet ni ju att man spänner kroppen. Bara det att mina ben var stela efter jobb så att det hela kulminerar i kramp i låret istället: "Aah, aah, AAAAAAAAAAAAJ!!!" Varpå jag får skratt/gråtanfall i typ fem minuter. Men det slutade lyckligt och väl :)

• Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.
  • Joleen

Vi pratade om skumma erfarenheter i sänghalmen jag och mina vänner en gång, då säger min killkompis att han hade en KK som frågade om hon fick bita av hans sträng och suga hans blod, hon tyckte det var så läckert!

• Misery

en annan höjdare är ju när han slinter och far in i fel hål i full fart, den smärtan är obeskrivlig.

• rosesarered

Misery,
    Aj låter inte som nån höjdare..

Häromdagen så råkade jag prutta när min sambo övade på sin orala färdighet. Det resulterade i ett hysteriskt skrattanfall;) lite pinsamt var det nog också fast mest roligt

• Misery

rosesarered

ja är man inte beredd så gör det så ont att man på allvar tror att man kanske kommer dö, jag skrek tills jag inte hade luft längre, och då är jag ändå inte så värst ovan vid penetrering där.

• Nanna3000

Eller när han missar och böjer den mot ens eget bäcken är ochså en akt fylld av smärta för båda.

• pickolina

Hmm, jag har aldrig varit med om några missöden faktiskt.. Inte ens det klassiska med pruttar.

Hur som, TS, man känner alltid att krampen är på väg..och då hinner man förhindra den.. Bra att lära sig.. ;)

• miffolina

Vi har också lyckats pajja en säng när vi höll på, benen ba' brakade ihop :D
    Är det inga fler klantskallar?

• MuffinsTönt

Pikolina
    HUR tränar man bort det? Jag har fått kramp som gör att jag får skrattanfall. Inte så kul egentligen när man förväntar sig ngt annat. :D

• 21/8-04

Vi har oxå kraschat en säng, stödbenen under mitten bröts...jag kunde inte sluta skratta...

Svar på tråden OT!Trubbel i paradiset! Missöden i sänghalmen.