någolunda billigt bröllop på gotland
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
åååh...chrissa måste vara nervös,hihhihi
glöm inte ta bilder på frisyren så vi får se
Ska försöka komma ihåg kameran=)
Jaaa! Nu börjar jag bli pirrig!!!! Dels för att det är så mycket kvar att göra! Jag lovar att fotografera när jag gifter mig om 24 dagar.........
Om du behöver servetris 2009....så hör av dig!!!
chrissa,ja jag kommer definitvt behöva servitris så jag kommer att höra av mig!
Chrissa
Vad har du kvar att göra?
Nu har jag varit och gjort en provuppsättning, tror det kommer bli jättefint.
Halloj!! hoppas allt bra här har ni mailen till hon som skulle göra mina tårtor,hon är både billig och urbra...skickar med länken till hennes sida på fl
www.familjeliv.se/hem/maraschino/presentation.php
och hennes mail är:
gotland1980@hotmail.com
heeejsan brudar jag hittade nya stugor,ska ju ha festen och vigseln vid sjöviksgården så jag är tvungen att hyra stugor i närheten
här kan ni kolla in dom,vad tycks?
www.ljugarnsstugor.se/SveIndex.asp
Chrissa!!: vet du om någon buss man kan hyra som kan plocka upp gästerna och lämna av vid stugorna?...så tråkigt om vissa inte kan dricka pga att de måste köra hem ju
Ja, det finns massa bussbolag på ön. Kan ge dig telefonnummr snart. Själv hade jag min extrapappa, som var chef på Swebus här på ön.....han dog för 3 veckor sen, men hade fixat buss och transport innan han dog.....usch!
www.stangabuss.se
www.alabuss.se
www.perssonsbuss.se
några hemsidor till bussbolag.
Chrissa: jo jag kände honom,tror jag iaf. Hette han Åke?? vi var i stugan när vi hörde alla sirener,han hade visst fått en hjärattack. Det var så synd,han var så populär och skulle ju flytta iväg till cypern.