• Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.

Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra

• Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland
  • Serenity

åååh...chrissa måste vara nervös,hihhihi

glöm inte ta bilder på frisyren så vi får se

• mammaK

Ska försöka komma ihåg kameran=)

• chrissa

Jaaa! Nu börjar jag bli pirrig!!!! Dels för att det är så mycket kvar att göra! Jag lovar att fotografera när jag gifter mig om 24 dagar.........

Om du behöver servetris 2009....så hör av dig!!!

• Serenity

chrissa,ja jag kommer definitvt behöva servitris så jag kommer att höra av mig!

• mammaK

Chrissa
    Vad har du kvar att göra?

Nu har jag varit och gjort en provuppsättning, tror det kommer bli jättefint.

• Serenity

heeejsan brudar jag hittade nya stugor,ska ju ha festen och vigseln vid sjöviksgården så jag är tvungen att hyra stugor i närheten här kan ni kolla in dom,vad tycks?
    www.ljugarnsstugor.se/SveIndex.asp

Chrissa!!: vet du om någon buss man kan hyra som kan plocka upp gästerna och lämna av vid stugorna?...så tråkigt om vissa inte kan dricka pga att de måste köra hem ju

• chrissa

Ja, det finns massa bussbolag på ön. Kan ge dig telefonnummr snart. Själv hade jag min extrapappa, som var chef på Swebus här på ön.....han dog för 3 veckor sen, men hade fixat buss och transport innan han dog.....usch!

• Serenity

Chrissa: jo jag kände honom,tror jag iaf. Hette han Åke?? vi var i stugan när vi hörde alla sirener,han hade visst fått en hjärattack. Det var så synd,han var så populär och skulle ju flytta iväg till cypern.

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland