• Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.

Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra

• Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland
  • Serenity

chrissa känner en del folk tror jag när jag var och kolla på sjöviksgården så träffade jag Lena och hon jobbar på bröllop som servitris,kankse hon kan hjälpa dig. Ska leta lite efter hennes nummer....du kan skriva din mail så kan jag maila dig infot...vill inte lämna ut det här för respekt till henne

• chrissa

Jag har skickat lite info till dig....

• Serenity

hörru chissa: har du käkat på smakriket nån gång? har dom nå god mat?? hur fixar du spriten till ditt bröllop. Ska ha min fest där tänkte vi,2009 då. samkriket kör ju med catering,det är lite dyrt men vi kommer ha en del att lägga ut då så det skulle inte vara nå problem

• chrissa

Du ....en sak sak jag bara säga dig....Smakrike är helt underbart!!! Om ni har pengar att spendera och gillar super mat, både för smaken och ögat så är Smakrike en upplevelse kan jag lova! Om ni vill satsa...kör på det!!!
    Spriten, den fixar vi i Polen eller Tyskland nu i sommar. sen´har vi bar med en skål för valfri betalning av det man vill ha i baren, alltså ingen bartender...

• mammaK

Jag önskar att vi kunde lämna baren utan bartender, då är allt löst. Men det går inte för vi har en "bekant" som blandar massor av drinkar, riktigt äckliga drinkar som sen ingen dricker upp för att det är omöjligt. Så vi sa att vi måste ha en bartender(/vakt)

• Serenity

mamma K: hhahahaha,stackarn! du får hålla den här bekanten under uppsyn helt enkelt

chrissa: ja vi tänkte ta lite grymmare mat och enklare dekoration och så. Ska ringa och fråga vad det KAN gå på ungefär,tar dom 50 tusen för 60 pers så ska jag nog anställa några andra. eller så bjuder jag färre :-P min mamma tyckte jättemkt om deras mat men hon tycker ju oxå att flygplans mat är utsökt så jag litar inte på henne riktigt

• mammaK

mrsdD
    Jag vill helst inte se han alls om jag ska vara ärlig! Hemska jag!=)

• Serenity

sätt han i ett hörn med koopel vet ja har du sett shaun of the dead,i slutscenen när killen har sin bästis som blivit zombie fastkedjad när dom spelar playstation så kompisen (zombien) inte ska käka upp honom en sån där kedja runt halsen...närmar han sig baren så drar ni bara i den,hahahahahahhaah....GUD va jag är heeemsk!!! :-P kollar lite för mycket på film ibland

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland