någolunda billigt bröllop på gotland
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Pirrigt??
nja, jo både och faktiskt. Jag hoppas dom är så schyssta att jag får en trevlig dag och inte behöver skämmas ögonen ur mig.
Om det var hippan du menade...
Ja, det var hippan jag menade :) mina vänninor har redan börjat stimma med mig om allt jävelskap de skall hitta på :P
Ja som tur var brukar sånt vara tomt snack, om nu inte dom hade hemska hippor, om dom är gifta.
Nope ingen av dem är gifta så de flåsar mig i nacken och vill vet allt om mit istället :) det är kul, men man vill ju hålla lite överaskningar också...kommer nog att bli svårt när de gäller dem.
Kommer du att ha tärnor?
Ja det är väl svårt när alla vill veta. Men då blir din möhippa lung, för annars får dom ju äta upp det när det är dags för dom HIHI.
Jag kommer inte ha tärnor för jag vill inte välja EN. Ska jag välja blir det minst 4 och det är för många. Men vi har två barn som ska vara näbbar istället.
Ska ni ha tärnor?
Jag vet inte. Förut har jag sagt att jag inte skall ha det, men när det börjar komma i realtid så skulle det vara mysigt med tärnor...fast jag kommer inte undan med undet tre stycken. Om jag bara tar en så kommer det att bli sura miner tror jag tyvärr :( Fast OM jag kommer ha det så får de pröjsa sina egna klänningar om de vill va tärnor hihi
Ja det är ju oxå en sån grej. Min arbetskompis berättade att hon ska vara tärna, hon får stå för kläderna själv fått ettt färgprov och ska hitta en klänning i precis den färgen...Inte lätt.
Men visst hade det varit mysigt med tärnor.
Fast för min det är det inte så viktigt att de skall ha en exakt färg eller lika klänningar, blir mer personligt om de själva väljer lite (inom rimliga gränser) och sen knyter man ihop det med att de tex har samma färg på en shal eller ett band i midjan..
Svårt att få ett färgprov att utgå ifrån, jag tycker det kan va svårt att hitta en snygg klänning i vilken färg som helst :)
Jo verkligen, har aldrig klänning. Sen att få "militärgrön" om man absolut inte klär i den färgen är ju inte så kul.
Har du bestämt klänning ännu?