någolunda billigt bröllop på gotland
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Gutan
Vi ses förmodligen den 29 juli!!!
Tihi, då kommer vi båda stå där i publiken och gissa vem den andre är...
Ni skulle ha Spray va?! När gifter ni er?
..jag kanske hinner få en resention av dem från ert bröllop innan jag behöver bestämma mig också :)
Ja, vi ska ha Spray och jag vet hur dom spelar för har hört dom tusen gånger, sedan de var små......gulligt! Dom spelar jättebra, både nytt och gammalt och efter önskemål. Plus att dom är roliga!
Vi gifter den 4 augusti.......om mindre än en månad!!!!!
vilka är dessa spray??? har dom ngn hemsida?
Ja, det har dom, men de har ett annat band också som har släppt skivor och så, då de inte spelar covers och det är bara den hemsidan de har. Namnet är catherine och 4 av dom är medlemmar även i Spray, men det här bandet är mycket större. de börjar bli rätt kända nu så därför börjar priserna stiga. Men här kan du titta runt och få kontakt med dom om du vill. Tomas som är sångare i bandet är född och uppväxt här i Ljugarn där jag bor, därför känner jag väl till dom.
www.catherinemusic.se/
Chrissa
Kan detta vara Sprays hemsida:
www.angelfire.com/wizard/spray
Det verkar stämma ganska bra in när man läser på hemsidan :)
"Roliga" är bra..man vill ju att de skall hjälpa till att dra igång festen till ytterligare en nivå.
Tjejer vad skall ni ha för fotografer?
Jag tycker att utbudet är ganska skralt på bra fotografer på Gotland. Är väl egentligen bara Leander som jag tycker verkar ok.. fast han är ju sååå dyr :(
Ja, Chrissa och mammaK det börjar dra ihop sig för er :) kommer ni att hänga kvar lite efter här på BT och berätta för oss rookisar hur det var och vad vi skall tänka på?! snälla söta :)
Jag har ju länge kvar ännu (försommar 2008). Fast det är nog bra för vi har inte bokat nått ännu. men man börjar få lite koll på utbudet iaf tror jag. Har även börjat gilla läget om att det kommer att kosta skjortan. vår första budget kommer nog aldrig att hålla. Men det är svårt att göra en budget när man inte vet vad nått kostar :) Ja, ja det ordnar sig - det är ju bara insatsen till vårt framtida hus som ryker :P
Jag skall gå på semester snart så vi hörs nog inte förrens i augusti och då vill jag höra ALLT om era bröllop...kanske lite bilder också ;)
Ooops det blev lite långt kanske.
ja profesionella fotografer e ju svårt att få tag på sådär...här har du några iaf
elisabeth båvelid
0708917176 (hennes hemsida funkar inte men google henne så hittar ni MÅNGA urfina bilder)
Ulrika finnberg www.ulrikafinnberg.com
0733185870
Linda sällström www.totta.nu/linda2/
jag har flera andra men de är i samma stuk som den andra tjejen jag rekommenderade förut. hoppas det var till ngn hjälp iaf
Ja, visst är det spray, men som du ser så är den sidan inte så aktuell längre, nu när dom har blivit lite större. Spray kan verkligen det där med att dra igång publiken om det behövs, det var det jag menade med att dom är roliga!
Visst kommer vi att hänga kvar här sen! Lovar!
Fick inte fram nått på hon Linda, hemsidan ville inte visa några foton :( Hon Ulrika hade å andra sidan en hel del fina bröllopsbilder. Har du varit i kontakt med henne och fårr någon prisuppgift?
Vad hade du fler för några i lager? :)