någolunda billigt bröllop på gotland
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
jaha..va tråkigt,du kan google hennes namn oxå så hittar du fina grejer där med
återkommer med de andra fotografernas info
ja jätte gärna. Vem skall/skulle ni ha, är det fortfarande fram skjutet till 2009 eller?
Vi ska ha Jörgen Kristiansson som fotograf.
Idag beställde jag en tårta för att testa om det var något att ha. Vi beställde på Ica Maxi, en prinsess, fast i lagrena var det hallonsylt och chokladmousse. Sen med vit marsipan. Den var ljuvligt god, tom sambon gillade den massor fast han inte äter chokladmousse.
Så vi ska beställa det. 220 kronor för en 15 bitars.
Det verkar ju schysst! Vad är det för decoration då? Rosor?
NU har jag messat en tjej som fotar,bad om hennes portfolio så vi får se vad som händer,så fort hon skickar så skickar jag vidare till dig gutan
Vi fick en ros på idag, men då tänkte vi inte ta något alls, min mamma gör dom istället.
Men under 15 kronor (typ 14.66) per bit, det är ju jättebra. Så då kan man ju vara beredd att lägga till ett par kronor för att få en dekoration.
Sen för att svara påen tidigare fråga, JO jag kommer förmodligen hänga kvar här.
Ja nu har Chrissa mindre än en månad kvar och jag har snart en månad kvar.IIhhh
Gutan: ja vi ska ha Lisen,jag diggar henne. Får en bra feeling,det får jag för jennie oxå. Hon som jag messade nu så jag ska ta mig en titt på hennes portfolio oxå och se vem jag väljer. Har en nära vän som är bjuden på bröllopet och hon fotar en massa,är jätteduktig så hon lär ju ta en massa bilder hon med
Ja, det är ett otroligt bra pris :)
Spännande för er tjejer! Lite avis är jag på att ni snart är färdiga med all plannering. Jag har precis passerat stadiet "kalla fötter" och nu gått in i "total förvirring" :) men snart kommer väl "ingen-förstår-mig-stadiet" även kallat "Bridzilla" i bröllopsspråk ;)
Nä så illa skall det nog inte bli, jag försöker hålla en låg provil mot min omgivning i ärendet.. *tihi*
Kom att tänka på en annan sak - har ni råkat ut för någon hippa ännu? Eller det kanske är för tidigt.. Jag vet inte riktigt när man brukar ha det.
Jag har inte blivit hippad än, men jag tror det blir om två eller tre helger. För min syster kommer inte hem försen då och jag lyckades lura ut att hon ska vara med. hihi
Men däremot sambon har fått en svensexa, av sitt jobbgäng. En mysig grabbkväll med öl käk och kubb. hehe Sen var dom på krogen med.