• Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.

Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra

• Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland
  • Serenity

På deras hemsida kan man tyvärr inte se utsikten eller hur själva lokalen ser ut men det är väldigt stort och fint.

• chrissa

På Sjöviksgården ska vi ha vår bröllopsmiddag/fest! Det är alldeles underbart där. Nu har de dessutom byggt en veranda på baksidan, så man kan sitta där ute och se ut över havet!

• Serenity

Chrissa:
    ååh,jag måste få se kort sen Jag har kort på verandan...min mamma var på gotland nyligen och fotade åt mig så fin utsikt,jag bara smälte när jag såg den.

• chrissa

Jo, jag lovar att ta kort! Jag bor i Ljugarn och är med i Sjöviksgårdens styrelse...! Om ni funderar på att boka den lokalen så måste man vara ute i god tid, för den bokas upp ett år i förväg. De flesta bokar under sommaren året innan vigseln. Det är en superbra lokal för bröllop. jag brukar jobba på bröllop som sker just där.

Kram

• Gutan

Chrissa
    Om du varit där ofta så kanske du har några kort ifrån insidan...!?!
    Hag jag bara gått utanför och alldrig sett hur det ser ut inne.
    Har läst här på BT att det skall vara ganska rustikt/slitet, men med lite pyssels blir jättefint...
    Det var i augisti som ni skall ha bröllopet om jag inte minns fel..

• chrissa

Lokalen är renoverad inuti, alltså inte slitet. Det är nylagt golv och tak. Jag har faktiskt inga bilder på datorn, men jag ska försöka fixa det. Ja, vi ska gifta oss i augusti.

• chrissa

Nu har jag lite bilder, men inte så mycket från stora lokalen inne, däremot lilla salen och verandan, om du vill kan jag maila dig...

• chrissa

Nu har jag skickat lite bilder

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland