Om ni vill fråga mig något...
Har fått lite efterfrågan på att några ville fråga mig lite saker, men inte ville stjäla några gamla trådar.. så jag tänkte att jag skapar en ny
www.brudparet.net
Har fått lite efterfrågan på att några ville fråga mig lite saker, men inte ville stjäla några gamla trådar.. så jag tänkte att jag skapar en ny
www.brudparet.net
Tack, vilken gullig idé. Jag kommer inte på nån fråga just nu men återkommer direkt om det dyker upp nån...
Åh vilken gullig idé. Jag har några frågor eftersom vi också gifter oss utomhus. Det krävs ju lite mer planering då.... Hade ni ingångs- och utgångsmusik på cd? Hördes det bra? Hade vigselförrättaren mikrofon?
Vill även passa på att säga GRATTIS! Ni var otroligt fina på fotona.
Jag måste också självklart säga GRATTIS! Vilken fin hemsida ni har och va fina ni var. Underbar miljö, var gifte ni er?
Grattis! Vilkn fin sida ni även gjort!
Va snygg du va! Sg ut som en lyckad dag!
Såg malin som hade en snygg ljus klänning.. var ha hon hittat den?
Visst hade ni Happy together som utgångsmarsch?Det tänkte vi oxå ha(tror vi iallafall).Älskar den låten:)
Nu undrar jag över en praktisk sak,ni gifte er borgerligt utomhus.När de började spela utgångsmarschen,gick stannade ni kvar och kramades eller gick ni liksom iväg?
Vem har gjort låten "Happy together"?
Briljant
Tack
Vi hade ingånsmusik och solosång live. Två av mina vänner sjöng och spelade på gitarr utan mikrofon. Vigselförättaren hade inte heller mikrofon. Det hördes för våra 45 gäster trots en del blåst.
Happy together, hmm.. vet inte om det är de som har gjort den, men vi hade med The Turtels.
maka2b
Tack Vi gifte oss på Sörstad Herrgård i Vikingstad (Utanför Linköping) och hade även festen där.
emmtil
Det var det
Malin har köpt sin klänning i norge, vet dock inte vart. Kan nog ta reda på det om du vill?!
gargis
Japp det hade ci på CD-skiva.
Vi gick ut och stannade några meter bort. Sen så ställde vi oss där också fotade alla och sen bidde det kramar och mingel med champange på samma plats.
Vad kul att du fixat den här tråden!!
Vad slutade er budget på? Vilket toppenfint ställe ni hade!!!
Vad hade ni gjort annorlunda?
jagärsåkär
Ehm.. ja du..hmm.. exkl. bröllopsresa så blir det ca. 40.000kr varav det var middagen 27.000kr
Annorlunda, ja du.. vi hade inte lyssnat på några måsten över huvudtaget.. hade det precis som vi ville. Hade en borgerlig vigsel med musik och vigsel som tog ca. 15 minuter.
Försökte göra allt så lättsamt som möjligt.. inget uppstyltat eller krystat. Vet inte om vi gjorde så mycket annorlunda egentligen. Försökte bara ha så roligt som möjligt och strunta i alla måsten!
Tack för svaret. En fråga till... vad hade ni för låt som ingångsmarsch?