• Marre07

Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O

2:a juni smäller det!!! nån fler som gifter sig den dagen och vill diskutera planering!! Vi har lite panik men det mesta är nog under kontroll!

• Svar på tråden Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O
  • B1LLy

Jag gifter mig 28e juli, men ville bara säga lycka till! =)) skönt att det mesta e fixat i alal fall..?

• aaj

2 juni är vår dag oxå!!!
    GAH!!!!
    ha ha ha, gud vad jag längtar.
    i lördags provsminkade jag mig på Make Up Store. Himla nöjd.
    Vi ska vara på restaurang så vi har ju inte så mycket pyssel med det.

jag har mest ångest över alla pappers/trycksaker... har ni det under kontroll??

Kram!

• Marre07

TACK B1LLy !!!

Hej aaj! mm vi har gjort vigselprogram nästan klart.. men ej träffat prästen än så det kan ju bli några små ändringar!!

Festprogrammet gör toastmadame & toastmaster!

Är det nåt mer som man ska göra i papper!?

vi har mest ångest över dekorationer och dukning... ska köpa in en massa grejer, dukar, vaser.. mm vi ska va i bygdegård!

• kajo

Heeeej på er!

Jag ska oxå gifta mig den 2:a juni!!!
    Allt är under kontroll tror jag
    Var ska ni gifta er?

/Karin

• Marre07

Hej kajo, jag är från sundsvall!! du då!?

• Marre07

puffar, upp!!! hej alla 2 juni tjejer!!! var är ni ??

• Nicky 2

En till här 2 juni. Bröllopet är hemligt inbjudan avser min 40-års fest...
    Spännande o pirrigt

• Fridaooo

Här är en till..och jag är supernervös!!!!! Vi ligger illa till i planeringen, har inte gjort festprogram och sånt..men vi ska väl hinna, jag är hemma om dagarna med vår lilla dotter på snart 1 år.

• ~Annelie~

Gifter mig också 2 juni..
    Börjar faktiskt bli lite pirrig i magen nu.. Har massor i livet att göra just nu, och har fått reda på att möhippa ska bli av snart också.. jisses amalia :)

Äntligen börjar jag känna att det ska bli "sjukt" kul! Har precis köpt ny kamera till bröllopsresan också... Allt är snart betalt.. bara ett plagg, maten och blommorna ska betalas. När vi började punga ut pengarna..det var då åtminstone jag började fatta att "jisses..snart bär det verkligen av". :)

• Rallymia

Hej hej! En till som gifter sig 2:a juni här. Har nästan allting under kontroll men kommer hela tiden på fler onödiga detaljer som jag bara mååste ha så jag kommer väl sitta och pyssla in i sista sekund. Längtar!!!

Svar på tråden Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O