• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Linum:
    Trevlig resa!!!
    Vart skall ni någonstans?

• Petra74

Hej! Är tillbaka framför datorn. Får väl sätta mig och läsa ikapp mig eftersom jag inte läst så mycket de senaste dagarna.
    Skulle till sjukgymnasten på företagshälsovården igår. Satt och väntade en timme och människan dök aldrig upp. Blir man irriterad eller!? speciellt när man sitter på en buss fram å tillbaks i sammanlagt 1,5 timme.
    Håller på att städa lite så nu lär jag ha värk i helgen oxå! hoppar iallafall över värktabletten ikväll så blir det vin istället!!

• MissPhoenix

Trevlig resa Linum!!

Jag är tillbaka - det händer absolut ingenting på jobbfronten. Svarar i telefonen då och då....

• FredagenDen13

Vi har inte heller mycket action på jobbet idag...

• Addiz

Ha en trevlig resa Linum!

Och ha en trevlig helg, ni andra!

*kramis*

• Puman-prinsen

Och hos mig är det fullt ös!!
    Blir helt tokig på våra system..
    Hjälp!!

Fick besök av min toastmadame för en stund sen så då blv jag lite gladare..

• Carma07

Kikar in snabbt för att önska Linum och hennes m2b en trevlig resa.

Är på jobbet en sväng för att använda datorerna och kunna göra klart det sista med inbjudningarna idag.

• MissPhoenix

Skönt att det inte bara är jag som är kvar här.....

Sååå uttråkad att jag suttit och gjort inte bara 1 utan 5 versioner av bordsplaceringen... Så att vi kan välja den som känns bäst. Har bestämt mig för att ringa dom som inte osa.t under helgen. Ifall att inte inbjudningarna kommit fram eller att dom helt enkelt glömt det. Jag har ju inte hört ett ljud. Så kan man sluta bry sig sen och börja att fokusera på menyval och sånt istället.

• MissPhoenix

Vad ska vi kalla nibla och hennes fd m2b nu då? Vi kan ju inte säga M2B längre.... kanske bara MM (marriedman) eller H (Husband)

• Fru Nibla

Miss P,
    *fniss* MM låter väl bra!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3