Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Förresten, igår gick osa.t ut.... Hur har ni gjort med dom som inte hört av sig, ska man ringa upp dom eller bara låta det vara?
Miss P: Gud va kul att allting börjar ordna sig för er!
Ang. bilen, 2:a bilen var fin, men inte min stil! Bokade ni den på nätet?
Ang. Osa: Är det många som inte hört av sig än då?
Det är 3 par - alltså 6 st som inte hört av sig överhuvudtaget. Det ena paret vet jag bor i thailand under vinterhalvåret och var där när jag skickade ut inbjudan så jag vet inte om dom fått den...
Borde kanske ringa....
Raggarbilen bokade vi via nätet - sedan betalade jag in 400kr och fick sedan uppgifterna om föraren av firman och har skött resten av kontakten med honom via telefon och mail. Resten av pengarna betalar man cash till chauffören.
Kan dessutom stryka strumpeband från min shopping lista - fick köpt ett svart (!) igår.. M in syndiga själ måste få lysa igenom lite ....
Miss: Då tycker jag att du ska ringa till dom i helgen! Så får de skämmas lite över att de glömt! *ler*
Har tänkt på det där, tänk om folk som inte kan komma tror att de bara ska höra av sig om de ska tacka Ja?
Kul med svart, var köpte du strumpebandet nånstans? (fast om jag ska ha ett så ska jag ha ett vitt.. .eller blått!
MissP: vad gald jag blir för din skull! :D
Ja, vad gör man egentligen när folk inte har osat?
Ska man då bara strunta i det? Alla som är bjudna är ändå vänner eller familj så osa måste dom väl ändå göra
*glad ska det ju va
Läste nån annanstans om ett par som hade, nån dag innan OSA, skickat ut SMS till de som inte svarat, och skrivit typ: "Nu går vi igenom vår kom-ihåg-lista inför bröllopet, och jag hoppas vi inte glömt er? OSA är imorgon." Eller dyl, kommer inte ihåg exakt vad de skrev...
mmm - jag har tänkte på det där. Dom kanske tror att dom bara ska höra av sig OM dom kommer. Men, jag ringer nog dom i helgen. Dubbelkollar liksom.
Det svarta köpte jag faktiskt på Lindex Lite tufft så. Allt annat är så sött o romantiskt och jag behövde något som tuffade till det lite.
Addiz - Så kan man göra!
MissPhoenix - Man tycker ju att folk ska fatta att man ska höra av sig oavsett om man kommer eller inte.
Men det kanske dom inte gör?