Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Nu lämnar jag er för en stund....måste jobba lite. kramelur
Puman: har förstått att just det här med OSA är svårt inför bröllopet. Vissa fattar inte att man ska höra av sig oavsett, och andra, när paret har ringt upp dem, har sagt: men det är ju självklart att vi ska komma. förstod ni inte det?"
En par stycken utav våra vänner tackade "bara" för inbjudan, ganska fort efter de fått inbjudan.
Sedan gick tiden & osa var förbi. Men några som bara tackat, hade inte hört av sig. Så vi frågade dem rakt ut om de skulle komma... Å de menade att när de tackade för inbjudan, så menade de ja!
Det var inte sååå lätt att förstå.
Fredag - så har några gjort för oss också men jocke har då frågat - menar ni att ni komemr då eller???
Fick veta idag att vi får komma på provsmakning av maten först om minst 2 veckor sa dom, dvs ca 1 - 1 1/2 månader innan bröllopet!!
Känns så tajt... Vi kommer att ha massa att göra innan.
MissPhoenix:
Ja, vi fick tillslut fråga dem. Det var Phs kompisar, å de tyckte det var självklart att tack för kortet va ja!!!
Som våra syskon har inte ringt & sagt ja ens, utan nämnt i förbifarten... ja vi kommer, men det förstår ni väl?!
Hej hej...
Skönt att det är fredag o man ska hem snart.. orkar inte så mycket mer här...
;)
Hej Nides! Hoppas du mår bättre och att du inte jobbar ihjäl dig vännen! *skickar en kram*
Häpp!
Jag dyker inte upp här förrän 12 juni igen, och tänkte bara tala om att jag kommer att sakna er alla under semestern (faktiskt!).
Vi fixar gärna potatissallader (det är vi grymma på!) och annan sallad till grillfesten 16 juni.
Linum - Ha en underbar semester!!